Pannenkoek schreef:Medewerkers van de NK die foto's willen hebben waarop staat dat ze "mede-werken" (zelfs als ze net doen of ze nadenken) mogen die zo hebben, even fotonummer(s) en emailadres via PM.
Volgens mij heb ik kans gezien je te ontwijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pannenkoek schreef:Medewerkers van de NK die foto's willen hebben waarop staat dat ze "mede-werken" (zelfs als ze net doen of ze nadenken) mogen die zo hebben, even fotonummer(s) en emailadres via PM.
Chantalleke schreef:.....maar ik ga zoiezo een foto bij Pannekoek bestellen want ik sta daar op de fotoniet interesant ofzo maar toch

Wranglerbutt schreef:Volgens mij heb ik kans gezien je te ontwijken
jeddah schreef:Haha! Je staat daar wel MEGA stoer WB!!
jeddah schreef:Haha! Je staat daar wel MEGA stoer WB!!

jeddah schreef:
(wat ben ik eigenlijk maar klein.... )
jeddah schreef:WHAHAHAHA!! Ik heb GEEN idee naar wie of wat ik zit te kijken?? Maar gezien Ed en Frannie ook zo serieus kijken zal het wel iets heeeeeeeeeeeeeeel spannends zijn geweest??
thorretje schreef:als ik dat zo zie.. ben ik heel blij dat ik nergens op de foto voorkom.. hihi.. fotograven kennen me niet

Pannenkoek schreef:Chantalleke schreef:.....maar ik ga zoiezo een foto bij Pannekoek bestellen want ik sta daar op de fotoniet interesant ofzo maar toch
Wel een aktiefoto!
spatter schreef:ik geloof nooit dat jos de foto's bij mij komt brengen voor een kopje koffie, waarschijnlijk nog niet voor een hele kan
Wranglerbutt schreef:thorretje schreef:als ik dat zo zie.. ben ik heel blij dat ik nergens op de foto voorkom.. hihi.. fotograven kennen me niet
*gaat zoeken*