Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kayila schreef:Hallo mensen
ik heb de hele week ook foto's lopen schieten maar dit hier niet geplaatst om de simpele reden dat ik niet alles zo snel op inet heb staan als superman Rob.
Dus eventjes gedult en hou onderschrift in de gaten ik heb op alle dagen gefotografeerd dus van alle rassen en wran onderdelen.
Kayila schreef:.......maar het duurt gewoon even voor alle 5000 (ok slightly overdreven maar VEUL) foto's op puter staan door photoshop zijn gehaald en zijn upgeload.....
Normaal gesproken wordt jij onder druk gezet met allerlei sancties, wat heb ik nou weer gedaan (of niet) dat ik nu aan de beurt ben? Ben blij dat ik volgend jaar alleen hoef te groomen ipv te schieten 
Pannenkoek schreef:wat heb ik nou weer gedaan (of niet) dat ik nu aan de beurt ben? Ben blij dat ik volgend jaar alleen hoef te groomen ipv te schieten
Kayila schreef:Pannenkoek schreef:wat heb ik nou weer gedaan (of niet) dat ik nu aan de beurt ben? Ben blij dat ik volgend jaar alleen hoef te groomen ipv te schieten
WHAT THE F?
Oh nee, nee nee NEE pannekoek als je komt te groomen kan je ook best nog de hele week je memory disk uit je lijf schieten
(volgens de dames) dus; groomen

Vond ik ook! Heb nog nooit zo'n mooie foto van het Stipje gehad! Jos, je bent weer geweldig! Pannenkoek schreef:SAH Open
SAH Amateur
Barrelrace
Reining Jeugd
Voorronde Trail Open
Voorronde Reining Amateur
Reining Amateurs
Pleasure Amateurs
Horsemanship Amateurs
Pleasure Open
Federatie Appies Pleasure
Trail Amateurs
Junior Trail
Western Riding Amateurs
Frederatie Throphy's
NK Allerlei
Junior Pleasure
Pleasure Jeugd
Horsemanship Jeugd
Hey Bokkers bedankt voor de complimenten
Veel Bokkers en ook veel Boktfotografen
MSQuincyTE schreef:Jos wanneer komen de foto´s van het working cow horse erop te staan. (vraag het voor mijn vriendin CC hier op bokt)
yerry schreef:heej, jos, jij woont bij mij om de hoek!!!
kom es op de koffie!!
woon je toevallig niet op de Oude Nijkerkerweg?
Pannenkoek schreef:SAH Open
SAH Amateur
Barrelrace
Reining Jeugd
Voorronde Trail Open
Voorronde Reining Amateur
Reining Amateurs
Pleasure Amateurs
Horsemanship Amateurs
Pleasure Open
Federatie Appies Pleasure
Trail Amateurs
Junior Trail
Western Riding Amateurs
Frederatie Throphy's
NK Allerlei
Junior Pleasure
Pleasure Jeugd
Horsemanship Jeugd
Trail Jeugd
Trail Open (niet iedereen want de camera ging toen stuk)
Josfoto schreef:yerry schreef:heej, jos, jij woont bij mij om de hoek!!!
kom es op de koffie!!
zal ik zeker doenwoon je toevallig niet op de Oude Nijkerkerweg?
thorretje schreef:foto's Jan Kan nog niet online helaas.. net nog gekeken. Heb 'm ook al gemaild wanneer de foto's online komen (nog geen ontvangst/leesbevestiging gehad0