Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:kan je verwachten als je zulke foto's plaatst....
maar we mogen allemaal weer niks zeggen behalve: Leuk paardje

we zullen wel verschrikkelijke paardenmishandelaars zijn whahaha
srry maar ik bedoelde eigenlijk : ik denk dat het wel zou kunnen, want paint's zijn iets eerder uitgegroeid, maar nu kom ik er dus achter ( met me domme kop, het was met quarter horses zo!
judith789 schreef:Oh... Okeej, ik heb het natuurlijk weer verkeerd gezegd,srry maar ik bedoelde eigenlijk : ik denk dat het wel zou kunnen, want paint's zijn iets eerder uitgegroeid, maar nu kom ik er dus achter ( met me domme kop, het was met quarter horses zo!
Ik heb slecht nieuws voor je: dat quarters eerder uitgegroeid zijn is evengoed onzin
en worden er steeds meer paint en quarter (en halfjes) te vroeg ingereden..judith789 schreef:Oh... Okeej, ik heb het natuurlijk weer verkeerd gezegd,srry maar ik bedoelde eigenlijk : ik denk dat het wel zou kunnen, want paint's zijn iets eerder uitgegroeid, maar nu kom ik er dus achter ( met me domme kop, het was met quarter horses zo!
Srry!!![]()
Groetjes Judith

dapperdier schreef:Stef wat ben je een walgelijke onruststoker..
Judith slaat de plank helemaal niet zo mis.. er zijn twee stamboeken en paint mensen willen niet dat je hun paard quarter noemt noch andersom.
Ik weet dat ik spijt ga krijgen van dit berichtje wnat je wilt toch niet luisteren naar wat een ander te zeggen heeft en alleen maar je eigen punt doordrijven. Het is ons heeel duidelijk dat jij 2,5 te jong vindt om op een paard te zitten. goed is jouw menig, staat genoteerd!

judith789 schreef:Paint's zijn eerder uitgegroeid, en Tinkers zijn best wel stevig, dus dat zou vast wel kunnen

hafgirl15 schreef:judith789 schreef:Paint's zijn eerder uitgegroeid, en Tinkers zijn best wel stevig, dus dat zou vast wel kunnen
wat een onzin, elk paarden skelet is hetzelfde, en ze zijn allemaal rond de leeftijd van 6-7 jaar volledig uitgegroeid. Geen uitzonderingen.
Ik ben voor het inrijden rond de leeftijf van 4-5 jaar, aangezien het skelet dan al verder opweg is.