Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben toen naar arthur's westernstore gegaan en hij heeft mij heel goed geholpen en we rijden nu vrolijk rond! succes ermee MSQuincyTE schreef:Hij heeft nou dus een ban aan zijn broek hangen Smax
NoomsJJ schreef:Ik heb mijn spullen nieuw gekocht en ligt supergoed op Jasir hoor.. ik heb ze gekocht op Ruiterplezier.nl

ik rij er mee en ben er tevreden over
NoomsJJ schreef:ieder zijn smaakik rij er mee en ben er tevreden over
NoomsJJ schreef:ieder zijn smaakik rij er mee en ben er tevreden over
Toekie schreef:NoomsJJ schreef:ieder zijn smaakik rij er mee en ben er tevreden over
Dat heeft niets met smaak te maken...
mijn mening
NoomsJJ schreef:ik rij er al 2 jaar mee en hij heeft nergens maar ook nergens last van gehad op zijn rug of wat dan ook.. met een engels zadel heb ik meer problemen gehad en ik heb het westernzadel (de ligging op zijn rug) laten controleren door de heimolen, volgens hun ligt het zadel perfect
viewtopic.php?f=128&t=638474 NoomsJJ schreef:ik rij er al 2 jaar mee en hij heeft nergens maar ook nergens last van gehad op zijn rug of wat dan ook.. met een engels zadel heb ik meer problemen gehad en ik heb het westernzadel (de ligging op zijn rug) laten controleren door de heimolen, volgens hun ligt het zadel perfect
Citaat:Een goedkoop zadel kan niet perfect liggen
Wat ben ik dan blij dat ik jou paard niet ben
Wranglerbutt schreef:NoomsJJ schreef:Ik heb mijn spullen nieuw gekocht en ligt supergoed op Jasir hoor.. ik heb ze gekocht op Ruiterplezier.nl
En daar worden we vrolijk van... http://www.ruiterplezier.nl/nl/dept_15.html
Dit is precies dezelfde rommel als ze bij ZM verkopen. Onveilig voor jou en voor je paard!
Ik weet niet waar je woont, maar misschien zou deze clinic: viewtopic.php?f=128&t=631367 iets voor je zijn?

smax schreef:Zelfs op het paard van de C&A ligt een beter zadel