[WN] Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:15

Anya schreef:
Francis schreef:
hmm dan haak ik af. Want ik ben al weg tijdens het NK, nog een weekend erachteraan knallen staat gelijk met scheiding aanvragen denk ik. Ben heeft ook recht op aandacht

Neem je'm toch zeker lekker mee!! Maak je d'r een gezellig weekendje van, des noods in een hotelletje ofzo... Moet je's opletten wat een aandacht'ie krijgt...

Francis

Re: Foto's BBQ Shadowboy 10 juni 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:20

smax schreef:
@ Francis: Ik ben goed in namen en gezichten, dus ik weet het nu nog wel, meestal herken ik de avater Ik had een roze polo aan en heb een haflinger en wij wonen met een hele groep

*Francis spiekt even in de foto's* Ah kijk.. da's duidelijk... nu zien of ik't ook onthouden heb als ik je een keer op een show zie (en dan nog weet ik hoogstens je bokt naam).

Pannenkoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 12:37

Anya schreef:
Ben heeft ook recht op aandacht

Ik heb een plan; we doen net of-ie een WorkShop Paardenfotograferen heeft gewonnen en dat wordt z'n eerste opdracht (mag-ie mijn fotodinges met die vele knopjes wel voor gebruiken).

Kan ik tenminste ook eens aan de bakrand hangen......(en de boel van binnen nat houden)

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:41

Pannenkoek dat is vreseljik lief. Maar Ben is consulent digitale media, dus dat gaat niet werken ben ik bang.

Moet er maar wat op verzinnen of zo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:42

is hij ook geen paardenfreak?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:43

Ben vindt paarden lief. Kan ook goed genoeg rijden voor buitenritje. Maar een weekend tussen alleen maar paardenmensen... Neuh daar loopt hij niet geheel vanzelfsprekend warm voor.

Maar ik prijs me al gelukkig met een vriendje (eh man) die niet echt zeurt over mijn hobby. Heb het wel eens anders gezien.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:45

mijn vriendje is net zo, kan alleen niet rijden. ik weet ook niet of ik hem mee zou krijgen. misschien als er meerdere meekomen.

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:48

Da's helemaal waar. Maar Marc, de vriend die met mij mee was heeft ook niet zo heel veel met paarden, maar vermaakte zich (voor zover ik weet) prima... Paardenmensen zijn ook maar gewoon mensen en die kunnen best gezellige feestjes bouwen. Beetje BBQen, drinken en kletsen vindt'ie toch vast best gezellig. En wie weet wil'ie zich zelfs wel aan een klein buitenritje wagen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:51

als we nou allemaal een niet echt paarden vriendje meenemen?

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 12:51

Nou ik zal een poging wagen Francis

PeppySan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:31

Die van mij gaat wel mee, die weet behalve van paarden ook mee te praten over computers, internetverbindingen e.d., auto's (vooral amerikaanse) klussen aan auto's, klussen in en om huis. Alleen voetbal weet hij (gelukkig) niet zo veel van.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:38

die van mij praat ook vooral over auto's, klussen aan auto's en motoren, en hij heeft net ons huis opgeknapt!

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:40

Francis schreef:
'tuurlijk niet, ik ben écht een doos met namen, kan rustig tig keer met iemand gesproken hebben en nóg niet weten hoe ze heten of welke kop ookal weer bij welke naam hoorde.. (uh.. waar zat jij in de kring?)
Nee, dat voorstelrondje moet gewoon over.... (vond het ook wel een leuk idee om 't gesprek een beetje centraal te krijgen... anders zit nog iedereen alleen met z'n buurman te kleppen en heb je verder nog geen nieuwe mensen ontmoet).

of gewoon wat minder wijn drinken.. Heb er zelf nog wel een aantal onthouden, van dat voorstelrondje, hehe.. . En tis me ook weer gelukt om, ondanks het late arriveren, NIET op de foto te komen. nja.. da's dan met mijn kop ook niet zo moeilijk

En een NK-afterparty.. cool. Francis rijdt dus kan ik een paar biertjes meer drinken

thorretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:43

Anzjuhlaa schreef:
mijn vriendje is net zo, kan alleen niet rijden. ik weet ook niet of ik hem mee zou krijgen. misschien als er meerdere meekomen.

Ik heb idd ook geen paard, kan niet rijden, kan nog niet eens goed (op paard) zitten, maar heb me prima vermaakt..

Pannenkoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 16:57

Anzjuhlaa schreef:
als we nou allemaal een niet echt paarden vriendje meenemen?

Uhhhhhhhhhhhh, ik ben ook geen "paardenvriendje", ik zal mijn hobby's maar eens in het profiel zetten (en laat dat nou eens niet fotograferen zijn...... )

Het enige wat ik doe is aaien, gebeten worden, zo nu en dan uitstappen en hem met z'n sleurhut naar sommige plekkies brengen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:59

geweldig toch, ik weet zeker dat frank meekomt! maar ik als echte leek weet zelf niet eens wanneer het NK is??

Francis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:37

NK is 3e week van september, van dinsdag (AQHA show) t/m zondag. Als we't idd 't weekend daarna doen zou dat dus 30 sept. zijn (ga'k even uit van de zaterdag dus).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:38

ik hou hem vast vrij! zijn er ook weer slaapplaatsen te regelen?

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:40

Als ik met het NK vrij kan krijgen, zal het helaas een onmogelijkheid zijn ook het weekend daarna ook vrij te krijgen

Geen NK afterparty voor mij - of geen NK en wel een afterparty

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:44

WB er is natuurlijk al wel (ook) een NK-party

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 17:50

Ben je toch ziek?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:01

WB maken we er toch een PRE party van een opwarmer voor de party op het NK

woldhoeve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:12

Ik heb vakantie met de NK en de week daarna ook, want dan is het Rodermarkt ook héél belangrijk dus ik kan wel op de after party komen. Gezellig

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 20:17

Anzjuhlaa schreef:
ik hou hem vast vrij! zijn er ook weer slaapplaatsen te regelen?

Hier in huis is ook wel slaap plek

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:14

Wij gaan de maandag voor het NK al die kant op, is altijd een grote volksverhuizing als wij komen.. moeten dan meestal ook een paar keer rijden Maar we hebben er wel zin in.