Ohhh, Wat geweldig gaaf!!! Helaas geen eigen paard, dus ook geen kans om.het ooit zelf te doen.. Heb je een link voor je jas.. Die kleur is echt .. Nogmaals.. WAUW!! En ook je paard is ook super Cook en vertrouwd je blijkbaar helemaal..
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 18:43
rainbow8 Zo grappig, heb die jas jaren geleden gekocht bij Arthurs Western store voor een prikkie omdat niemand hem kocht. Geen idee of ze deze nog verkopen.
Bedankt voor de lieve reacties, voel me ape trots op Blue!
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 18:53
Nog een paar kiekjes?
Blue met Mark Bolender
De start, oefenen aan de hand, Blue bekijkt het park alvast Rechts zie je de hoge brug.
Balkje meer of minder maakt hem ook niks uit. Achter Blue zie je de lage evenwichtsbalk, er was ook een hoge maar die hebben we niet gedaan. Zou ik ook niet gedurft hebben.
zijwaarts Achter Blue weer de hoge brug.
De waterhindernis en tevens 1 van de weinige zonnige foto
Pandora2
Geplaatst: 05-05-15 18:58
Oh wow Wat zijn jullie een knap stel !! Dit zou ik ook wel eens willen doen...als dressuurmuts die helemaal niks van Trail en co kent en een PRE die niet bepaald geweldig stoer is in die dingen, lijkt me dit echt een uitdaging voor ons
Wauw wauw wat onwijs gaaf zeg! Prachtig terrein ook en wat een gaaf paard! Maar puur uit interesse, mag dit zomaar zonder cap?
spatter
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 23:02
Dreamer jeugdruiters waren verplicht een cap te dragen, volwassenen hadden eigen keus. Alles ging in stap , blijkbaar voelde niemand zich onveilig. Western ruiters zijn gewend een hoed te dragen maar met dit weer zou dat een hele kunst geweest zijn.
Wow, ziet er uit als een mooie uitdaging en training met en voor je paard. Voor ons een btje ver weg, maar gelukkig hebben we hier in het noorden ook 2 locaties.
Het lijkt alsof de grond van het park bedekt is met gravel. Is dat niet scherp aan de voeten van onbeslagen paarden?
Oh wat super gaaf!!!! Geweldig om het vertrouwen te zien wat dat paard in je heeft. Zou dit ook erg graag met de merrie willen doen. Super leuke foto's.
Erg gaaf om te zien.. en leuk dat ze het ook in Friesland doen.. wel eens iets om weer eens te gaan doen 220km onder Weert vind ik iets te lang rijden....