@reiining: wat leuk! Nee hij is erg bijgetrokken wat dat betreft, hij is nauwelijks bodemschuw meer gelukkig! En het wordt ooit ook nog echt een trailpaard
Daihyo
Geplaatst: 13-05-14 12:17
Koper schreef:
Ik kom kijken Leuk dat DAWRA ook in Zeist shows heeft, is voor mij goed te doen. Ben benieuwd naar het programma
Ik ben er ook Kunnen wij ook eens meeten
Echt superleuke foto's Rije! Jullie hebben echt je ding gevonden
Jij moet er zeker zijn Aman! Ja dressuur is best aardig hoor, maar western rijden is zoooooo veeeeel leuker!
Maar soms, als ik om 6 uur 's ochtends ben opgestaan en om 8 uur 's avonds weer thuis ben, dan mis ik wel 's de tijden dat we een uurtje twee proefjes reden, prijsuitreiking bijwoonden en weer naar huis konden
Beetje jammer, dat is gewoon vlakbij mijn werk (en ik werk in een uithoek)...paar kilometer verder en je had kunnen zeggen dat je internationaal gestart was Mooie fotos!
We zo'n op de heenweg inderdaad door Duitsland gereden. Was Daantje weer even terug in zijn thuisland
Patriciavt
Geplaatst: 27-05-14 22:16
Ohhh Marije! Wat is Daan toch gaaf en wat zijn jullie al ver gekomen in die 1.5 jaar tijd!! Wat superknap!! Hij ziet er super uit en wat zijn jullie een prachtig team samen, heerlijk om zo naar deze foto's te kijken!!
En van harte gefeliciteerd met je 'reserve champion'