Maar waarom wil je deze discussie perse in het topic van TS voeren? Nergens voor nodig lijkt me.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik heb het nogmaals, nergens over de twee handen, en ik weet niet of 'paardenknuffelclan' op mij gericht is maar dat is gewoonweg zo hilarisch... Iedereen die kritiek heeft is een penny? 

ik denk dat veel mensen echt bang zijn om ergens aan te zitten bij hun paard, maar dan krijg je strakke ruggen, scheve paarden. (bokt, ik zeg NIET dat je hard moet zijn) maar er zijn ook zoveel mensen die hun teugels niet op durven pakken waardoor het paard al helemaal niet lekker gaat lopen. en dan heb je natuurlijk ook nog de andere kant, mensen die alleen maar lopen te trekken en schoppen. maar dat is hier niet het geval. consequentie helpt je paard te leren, en dat is wat je hier doet. 

ruitje schreef:@ sevke: Jij ziet veel dingen op de foto's die ik niet zie zeg. Als ik het goed begrijp heeft het paard naast dat hij zijn mond open doet ook nog het probleem dat hij zijn neus en rug niet goed houd en ook nog dramt op het bit?
Dan snap ik helemaal niks meer van de positieve reactie's van de western kenners