Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissPiggy78 schreef:Nogmaals, dit is de Bokt richtlijn waar jij klaarblijkelijk schijt aan hebt:Als men liever niet heeft dat foto's getoond worden dan moet men dat gewoon laten weten en dan moet je de foto's verwijderen. Dat is wel zo netjes lijkt me.
Regels en richtlijnen [WN-ITP] schreef:Niet dat het jou iets zal schelen maar ik vind je respectloos naar Bokt en de mensen en paarden die jij hier plaatst.Vraag voordat je foto's plaatst van paarden die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de paarden. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
Pannenkoek schreef:MissPiggy78 schreef:Nogmaals, dit is de Bokt richtlijn waar jij klaarblijkelijk schijt aan hebt:Als men liever niet heeft dat foto's getoond worden dan moet men dat gewoon laten weten en dan moet je de foto's verwijderen. Dat is wel zo netjes lijkt me.Regels en richtlijnen [WN-ITP] schreef:Niet dat het jou iets zal schelen maar ik vind je respectloos naar Bokt en de mensen en paarden die jij hier plaatst.Vraag voordat je foto's plaatst van paarden die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de paarden. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
Pannenkoek schreef:MissPiggy78 schreef:Nogmaals, dit is de Bokt richtlijn waar jij klaarblijkelijk schijt aan hebt:Als men liever niet heeft dat foto's getoond worden dan moet men dat gewoon laten weten en dan moet je de foto's verwijderen. Dat is wel zo netjes lijkt me.Regels en richtlijnen [WN-ITP] schreef:Niet dat het jou iets zal schelen maar ik vind je respectloos naar Bokt en de mensen en paarden die jij hier plaatst.Vraag voordat je foto's plaatst van paarden die niet van jou zijn toestemming aan de eigenaar van de paarden. Houd er rekening mee dat de eigenaar hier misschien bezwaar tegen heeft.
Pannenkoek schreef:MissPiggy78 schreef:De eerste keer dat ik je op deze richtlijnen wees deed ik dat correct maar daar reageerde je totaal niet op dus daaruit trok ik de conclusie dat je er schijt aan had, zo raar is dat niet.Bespaar me dus je verdere commentaar als je dat op deze manier geeft.

Romkabouter schreef:[ Afbeelding ]
. Het is leuk om de mooie foto's te zien en ik zie op zich niets verkeerds, er worden wel vaker foto's van wedstrijden geplaatst, maar aan de andere kant: op dieren zit geen portretrecht, maar op mensen wel... Dus of je zomaar mag plaatsen?