Wat een heerlijke foto's, het plezier, ontspanning en geluk straalt ervan af. Heel veel toekomstig plezier nog met dit super knappe paard! Gaat helemaal lukken
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-11 12:42
Goeiemorgen allemaal! Wow, wat een leuke reacties allemaal!
@ VivaLaVida: Nou! Ik moet namelijk ook lid worden, plus aanmelden Novice, plus wil ook in de riding program. Denk dat ik er maar even een toelichtende brief erbij doe @fjordwendy: Ja, ben ook supertrots, dank je wel! @Hestejente: thanks, was ook in een blije bui met schrijven @Itsmi: Ja, eindelijk! Dank je wel meis, kom je kijken? @Loves_Asiyah: Ja, jij hebt ook connecties ben er elke dag! @WB: Dank je wel! @Miss_Fancy: Thanks, gaan we doen @Areana: supervent is het, we gaan ons best doen! @Catzkillz: Dank je wel, ben heel happy! @Buitenzorg: Ach ja, niets mis met af en toe een beetje penny. Een beetje dan @Eskimo_: Thanks, vind het ook een beauty @Jackolena: Dank je wel!
SusanW
Geplaatst: 26-02-11 13:11
Wat ontzettend leuk dat je nu een eigen paard hebt! En dan ook nog eentje die je al zo lang kent en hebt meegemaakt! Heel veel plezier samen, maar dat gaat vast lukken!
Warboel
Geplaatst: 26-02-11 15:05
Nogmaals gefeli RT En natuurlijk heeeel veel succes en plezier samen.
monikje
Geplaatst: 26-02-11 15:35
Gefeliciteerd!
Heel veel succes en plezier met Bandito. Ik kom in me bestanden nog een hele leuke foto van bandito tegen zal ik ff naar je sturen!
Tuurlijk kom ik een keertje kijken! Leuk! Volgende week ben ik donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vrij Zit er een dag tussen?
AstridJ
Geplaatst: 26-02-11 23:49
Gefeliciteerd en heel veel plezier en succes met je mooie quarter!!
spicegirl
Geplaatst: 27-02-11 00:25
ik zie het nu pas... hartstikke gefeliciteerd, en veel plezier samen (want dat is toch het belangrijkste ) leuk dat je hem al zolang kent, en dat ie nu van jezelf is... ooit kunnen dromen daar van ?
MissYvette4u
Geplaatst: 27-02-11 15:47
Gefeliciteerd leuk paardje, en een leuk verslag Succes!
JAZZ4ff
Geplaatst: 28-02-11 12:19
Veel plezier Suus met je quarter. Hier nog wat baby foto's. Zal een keer foto's zonder watermerk pben
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-11 12:23
Wat een lieve berichten weer!
@ SusanW: Dank je wel! Ja, het is wel echt een optimale situatie om zo je paard te kopen @ Warbling: Thanks meid, tot woensdag! @ Monikje: Oh echt? Wat leuk, die zou ik heel graag willen! @ Itsmi: Haha, dat is lekker ruim! Spreken wel even af per pb @ Astridklomp: Dank je wel! @ Spicegirl: Dromen wel ja, en nu is het echt @ MissYvette4u: Dank je wel, was in een vrolijke bui met schrijven @ JAZZ4ff: Wat leuk!!! Ja, die wil ik supergraag hebben! Gaaf!
CowgirlStore
Geplaatst: 01-03-11 21:16
Wat leuk dat hij dan nu officieel van jou is! Van harte gefeliciteerd en veel geluk en succes!
Hey, nog een stalgenootje! Klopt, ik ben 1 december al gestopt met Volkert, omdat het met Bandito allemaal wat serieuzer werd. Was wel even slikken hoor, met ben blij met de keuze die ik heb gemaakt
Heel hartelijk gefeliciteerd met deze knappe pony. Leuk te horen dat er zoveel gelukkige en trotse eigenaren zijn van de Sweety,s. Paard rijden is emotie zegt Lars altijd, gelukkig wel de goede. Veel plezier met elkaar toegewenst.
Wat leuk een reactie van New Way Stable, dank je wel! Ik kom heeeel graag een keertje kijken naar 'opa' (jeetje, dat klinkt fout!) Dan zal de eigenaar van pa ook wel meewillen denk ik
Heel veel plezier met hem! Maar dat heb je natuurlijk al super
Lars_Alida
Geplaatst: 07-03-11 11:56
Natuurlijk van harte welkom. Lars heeft eergister een filmpje op zijn mobiel gemaakt van een spelende Leos Sweet Sugar Boy met zijn laatste zoon. Zo mooi om te zien vader en zoon tussen de drachtige dames. Iemand advies hoe je zo,n filmpje van je mobiel hier op bokt kunt krijgen? Ben een beetje onhandig hiermee en Lars heeft geen tijd zich er in te verdiepen.
Cer
Geplaatst: 07-03-11 12:17
Lars_Alida schreef:
Leuk te horen dat er zoveel gelukkige en trotse eigenaren zijn van de Sweety's.
Stiekum voel ik ook een beetje trots mee
Rumpleteaser
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-11 15:39
@ Inge: Klopt Dank je wel! @ Lars_Alida: Je kan het filmpje uploaden op youtube en hem dan hier als link plakken. Ben benieuwd! @ Cer: Terecht!
Heb gisteren een soort kennismakingsborrel/ babyshower gehouden, inclusief beschuit met blauwe muisjes Zo kon mijn familie en vriendenkring ook kennis met hem maken Hij viel in de smaak gelukkig