Bedankt! Leuk hoor, al die reacties. spicegirl schreef:mooi gekleurde spikkel hoe is ze gefokt ? (ouders ?)Jeetje, daar vraag je me wat. *pakt boekje erbij*Vader is Joker's Turbo Cat, moeder Jacky Brown (v. Prins). Het zegt me niks moet ik toegeven.
spicegirl schreef:half amerikaans/half nederlands.Oh leuk, weer wat geleerd. Futurefox schreef:wow vette oliebol! Heel mooi paardje ook!Dankjewel!
Leuke foto's! Het plezier straalt er van af! even off topic-Ik heb ook een afstammeling van Turbo's Joker Cat.
goldy007 schreef:Leuke foto's! Het plezier straalt er van af! even off topic-Ik heb ook een afstammeling van Turbo's Joker Cat.Wat leuk zeg! Ik ga even spieken in je profiel of je foto's hebt. _Grietjee_ schreef:Wat gaaf! Wat heb je een mooi hoofdstel Dankjewel!
Staan maar 2 foto's in mijn profiel! Zijn niet echt duidelijk. Maar hij lijkt absoluut niet op jouSpikkel. Haha.Even kijken of t lukt....Ja gelukt!
Kon ik dat maar!! Met een paardje tussen de koetjes rijden lijkt me echt geweldig zoals dat eruit ziet