[WN] Ons eerste échte trailparcours

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 00:47

Dankjullie! <3
We maken echt uren/kilometers momenteel! De afgelopen weekenden veel geluk met 't weer!
Vandaag drie uur op pad geweest en 15,5 kilometer afgelegd. Ik blijf me verbazen over de enorme omvang van de Stippelberg. Ik ben er nog steeds niet in geslaagd om daadwerklijk IN dat bos te rijden. :') Zie kaartjes:

Afbeelding

Afbeelding

Amyyy: Vanuit onze stal zitten we het dichtste bij de Grotelse Heide. Daar zijn de foto's ook gemaakt. :)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:45

verwijderd
Laatst bijgewerkt door Amyyy op 27-09-23 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 14:32

Ow wauw ja jullie zitten lekker dichtbij!!
In een uurtje rijden wij de Stippelberg in. Maar de grond is nu keihard dus ik rijd rustig aan en vrijwel alleen in stap.

Ja die enorme waterplas, daar was ik al tijden erg nieuwsgierig naar (op de kaart gezien) en gister ben ik er dan eindelijk in geslaagd om 'm te vinden! :D
Het was alleen iets anders dan wat ik me voorstelde; iets van zandwinning daar? Ik zag bordjes met verboden toegang e.d.? Is het daar niet gevaarlijk om met de paarden er langs af te rijden? Ik dacht eerst dat het ideaal zou zijn om de paarden daar te laten drinken als je een flinke rit gaat maken (ligt mooi onderweg) maar ik durf echt niet dicht aan de waterkant te komen. Straks in het drijfzand?

Of kijk ik te veel films? :P

Afbeelding
Afbeelding

corinne1981

Re: Ons eerste échte trailparcours

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:36

Daar zijn ze inderdaad bezig met zandwinning en het maken van een recreatiegebied, ik zou daar maar een beetje voorzichtig zijn. Daar in de buurt is ook de nieuwe golfbaan.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:40

haha, je kunt ze er beter niet uit laten drinken, en eigenlijk mogen paarden daar niet komen, shhht!.
maar je kunt er wel gewoon doorheen stappen/draven/ galoperen, maar je moet wel op letten, want het word al vlug een stuk dieper. Het is inderdaad iets van een zandwing iod.

ik heb even getekend op je foto:D
groen is, daar komen wij vandaan, rood daar gaan we er weer uit en zijn we op de helft van de rit, en blauw daar gaan wij het water in, en die pijl is een stukje terug is als ik het goed heb ook nog een groot stuk? daar gaan wij ook het water in.

Afbeelding

mayjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 13:49

Toekie schreef:
Dankjullie! <3
We maken echt uren/kilometers momenteel! De afgelopen weekenden veel geluk met 't weer!
Vandaag drie uur op pad geweest en 15,5 kilometer afgelegd. Ik blijf me verbazen over de enorme omvang van de Stippelberg. Ik ben er nog steeds niet in geslaagd om daadwerklijk IN dat bos te rijden. :') Zie kaartjes:

Afbeelding

Afbeelding

Amyyy: Vanuit onze stal zitten we het dichtste bij de Grotelse Heide. Daar zijn de foto's ook gemaakt. :)

Hoe heet de stal waar jij staat? ik ben ook een paar keer daar in de bossen geweest volgensmij.