[WN] Jiskefet (hafxfjord) @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 20:11

emma525 schreef:
reneerutten schreef:
wat een leuk beestje! Lijkt me echt een trouw paardje..

nou... dat valt wel mee..

_O- :')

(Ja Em..als er iemand is die hierom mag lachen ben ik het wel! (herinnert zich voor de zoveelste keer het gras-sloot incident. :+ )[/quote]
_O-
onvergetelijk _0-

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:18

Leuke foto's! ik zie er meer haflinger in terug dan een fjord! echt super beessie om te zien hoor!@

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 16:36

0316Meisjj schreef:
Leuke foto's! ik zie er meer haflinger in terug dan een fjord! echt super beessie om te zien hoor!@

Haha, dan ben jij de eerste *\o/*
Het is ook echt een schatje <3

Kukkie

Re: Jiskefet (hafxfjord) @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 10:51

Wat een superduidelijke kruising! Ziet er idd rustig en vriendelijk uit.

Sommige paarden lijken dik te worden van lucht. Maar in jouw geval denk ik dat het gras, dat nu niet goed kan groeien vanwege het weer, echt een probleem aan het worden is. Een graasmasker is al een goed idee.
Maar wat ik zo zie aan dit paardje, en wat bij veel hafjes en florden en sobere rassen voorkomt, is meer dan alleen 'te dik'.
Je kunt in dit topic meer lezen over insulineresistentie [MD] Centraal: Insulineresistentie
Niet dat ik nu je paard ziek wil praten, maar zorg er in elk geval voor dat je objectief durft te kijken en jezelf informeert. In het topic staat veel informatie. En als er een paardje een 'kanshebber' is op IR, dat is het jouwe wel, zo op het oog.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 10:34

Kukkie schreef:
Wat een superduidelijke kruising! Ziet er idd rustig en vriendelijk uit.

Sommige paarden lijken dik te worden van lucht. Maar in jouw geval denk ik dat het gras, dat nu niet goed kan groeien vanwege het weer, echt een probleem aan het worden is. Een graasmasker is al een goed idee.
Maar wat ik zo zie aan dit paardje, en wat bij veel hafjes en florden en sobere rassen voorkomt, is meer dan alleen 'te dik'.
Je kunt in dit topic meer lezen over insulineresistentie [MD] Centraal: Insulineresistentie
Niet dat ik nu je paard ziek wil praten, maar zorg er in elk geval voor dat je objectief durft te kijken en jezelf informeert. In het topic staat veel informatie. En als er een paardje een 'kanshebber' is op IR, dat is het jouwe wel, zo op het oog.

Ik kan zo de symptomen niet herleiden uit jiskefet, kan bij alles wel nee zetten. Hij heeft deze zomer 7 weken ponykamp gelopen en zag er goed uit. (stuk slanker ook)

Maar ik altijd even de dierenarts vragen.