[WN] WesternWelshArab Ademo @ droomvakantie op de veluwe...:D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:21

Hee ben jij toevallig een paar jaar geleden op vakantie geweest naar de Bronzen emmer in Drenthe?
in 2006 ofzo?

leuke foto's trouwens!

Teetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 00:07

Dit wil ik ook :D. Het ziet er heerlijk uit en wat is nou leuker dan lekker naar buiten op de Veluwe. Leuke foto's hoor.....

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 00:21

Waaauwwwwie :~ Wat een heerlijke plaatjes! Volgens mij is mijn paardje een broertje van Ademo haha ze lijken precies hetzelfde qua oortjes, beweging, etc!!! Ben jaloers op jullie!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 16:29

Waaauw!! Wat een reacties weer :D Dank jullie wel allemaal!!

@ Minkieboy: Alie!!! Wat leuk om jou hier weer tegen te komen!! Hoe is het met jou?? Ben zelf ook onwijs blij met de foto's... Heb ook filmpjes ;) Het was ook waanzinnig, ben zelfs 2x edelherten met Ademo tegengekomen!! 31 oktober heb ik wedstrijd met Ademo in Oosterwolde, hij vind showen altijd èrg leuk zoals je wel weet ;), maar ben zondagavond geblesseerd van Ademo gestapt (slidingstop deed hij fantàstisch, veel op geoefend de laatste weken, maar was nu niet mijn bedoeling, wilde een rustige stop vanuit galop maken, dus ik was er niet op berekend; gevolg; zwaar gekneusde en verrekte enkelbanden en zwaar gekneusde enkel.. :s Hoop dat ik toch kan starten!!

@ x_anne_x: Wat super!! Het kan daar ook allemaal hè?! Echt geweldige mensen inderdaad! Ik hoop dat ze dit zelf ook weten! We hebben ze achteraf nog een bedankkaartje gestuurd :)

@ taff: Hey Diane, dank je wel!! ja, een wereld van verschil hè!! Maar gefeliciteerd met je nieuwe paardje zeg!! Net zo heet als Utopia?? En ook nog hartstikke sterk?? Echt iets voor jou :D Super!! Waar sta jij met je paard?

@ _brunette: Oefening baart kunst ;) Ademo kan heel heet zijn en heb veel, heel veel met hem getraind (en zelfs nu durf ik soms niet buiten met hem te galopperen, de donder..). Ben ontzettend trots op hem :D Het is een regelrechte kanjer!

@ Shylah: Dank je wel!! Zit er ook echt serieus over na te denken, die foto is wat mij betreft wel representatief voor die hele vakantie; puur genieten --> puur samen genieten :D

@ Konstantine: :lol: Hoe zie jij eruit?? Zal je in de gaten houden :P

@ spiritxxx: Ja, dat zou kunnen! Ik neem hem daar met enige regelmaat mee naar toe. Maar jij bent toch niet toevallig 1 van de 2 meiden met een bruine pony waarbij Ademo in het land stond?? (gedenkwaardig moment, gezien het feit dat deze acceptatie vanuit Ademo zeeeeeer zeldzaam is ;)). Ik meen me namelijk te herinneren dat die pony Spirit heette (wat een ingeving hè, gezien je Boktnaam ;) maar klopt wel..). Ben benieuwd!!

@ Teetje: ja, dat vonden wij ook! We hebben er 2 jaren naar uitgekeken en voor gespaard en het was het dubbel en dwars waard! Wat een onvergetelijk mooie herinneringen!! En wat een versteviging van de band die je met je paard hebt! En wat een beloning was het voor onze paarden! Ik zou het zóó over doen! :j

@ Coentjuh: Je hebt hele kleine foto's in je profiel zag ik, maar ik ben nu natuurlijk wel errug nieuwsgierig geworden!! Je hebt zelfs een paardje van Red Pebbles?? Of las ik dat nou verkeerd? Super stoer en lief paard! Have fun!!

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor al die lieve en leuke reacties!!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 13:20

AdemoJoey schreef:
@ Coentjuh: Je hebt hele kleine foto's in je profiel zag ik, maar ik ben nu natuurlijk wel errug nieuwsgierig geworden!! Je hebt zelfs een paardje van Red Pebbles?? Of las ik dat nou verkeerd? Super stoer en lief paard! Have fun!!

Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor al die lieve en leuke reacties!!

Kleine foto's zijn aanklikbaar :)

Ik heb al lang geen foto's geplaatst, maar hier nog 2 topics van mijn kanjer (Coen-Arabier)...
[RIJ-ITP] Coentjuh @ buitenritje met Missoula Nut zadel!
[WN-ITP] Wat nu?! Ja ja Coentjuh in westernstyle!

En daarnaast nog een Red Pebbles inderdaad [ITP] Valk-hengst Apacho in de wei en showt zijn nieuwe zadel!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 17:32

@ Coentjuh: Wat een mooie foto's en wat een prachtige paarden zeg!! Ben ook erg onder de indruk van Apacho! Wat een geweldige uitstraling!! Mag je terecht trots op zijn ;)