Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dank jullie wel allemaal!!
Het was ook waanzinnig, ben zelfs 2x edelherten met Ademo tegengekomen!! 31 oktober heb ik wedstrijd met Ademo in Oosterwolde, hij vind showen altijd èrg leuk zoals je wel weet
, maar ben zondagavond geblesseerd van Ademo gestapt (slidingstop deed hij fantàstisch, veel op geoefend de laatste weken, maar was nu niet mijn bedoeling, wilde een rustige stop vanuit galop maken, dus ik was er niet op berekend; gevolg; zwaar gekneusde en verrekte enkelbanden en zwaar gekneusde enkel.. :s Hoop dat ik toch kan starten!!
Super!! Waar sta jij met je paard?
Ademo kan heel heet zijn en heb veel, heel veel met hem getraind (en zelfs nu durf ik soms niet buiten met hem te galopperen, de donder..). Ben ontzettend trots op hem
Het is een regelrechte kanjer!

). Ik meen me namelijk te herinneren dat die pony Spirit heette (wat een ingeving hè, gezien je Boktnaam
maar klopt wel..). Ben benieuwd!! 
AdemoJoey schreef:@ Coentjuh: Je hebt hele kleine foto's in je profiel zag ik, maar ik ben nu natuurlijk wel errug nieuwsgierig geworden!! Je hebt zelfs een paardje van Red Pebbles?? Of las ik dat nou verkeerd? Super stoer en lief paard! Have fun!!
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor al die lieve en leuke reacties!!