En dat allemaal van een foto, knap hoor...

Ziet er leuk uit hoor, lekkere stippies en wat is hij veranderd sinds je hem hebt! Niet te geloven!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Dit was de reactie van mijn paard
.
.
simodi schreef:Als je geen commentaar wilt op je rijfoto's, waarom zou je ze dan op bokt plaatsen??????
Wat is (bijna) iedereen toch altijd vreselijk negatief over mensen die naast positieve opmerkingen ook een kritische noot plaatsen! Vooral hier in dit forum valt het mij echt op ... Blijkbaar mag er alleen maar 'oh' en 'ah' neergezet worden? Het lijkt mij juist prettig om naast complimenten over mijn paard, ook nog wat op te steken van inzicht van anderen. Wat je er mee doet blijft dan je eigen zaak, maar je zou er ook gewoon wat wijzer van kunnen worden, toch?
Dit schrijf ik overigens in het algemeen, naar aanleiding van reacties in dit topic, niet als verwijt naar de TS.

Ronne schreef:simodi schreef:Als je geen commentaar wilt op je rijfoto's, waarom zou je ze dan op bokt plaatsen??????
Wat is (bijna) iedereen toch altijd vreselijk negatief over mensen die naast positieve opmerkingen ook een kritische noot plaatsen! Vooral hier in dit forum valt het mij echt op ... Blijkbaar mag er alleen maar 'oh' en 'ah' neergezet worden? Het lijkt mij juist prettig om naast complimenten over mijn paard, ook nog wat op te steken van inzicht van anderen. Wat je er mee doet blijft dan je eigen zaak, maar je zou er ook gewoon wat wijzer van kunnen worden, toch?
Dit schrijf ik overigens in het algemeen, naar aanleiding van reacties in dit topic, niet als verwijt naar de TS.
Ik geloof dat ik niet uitermate negatief ben geweest over commentaar..?? Zeg alleen af en toe dat ik dingen toch op mijn eigen manier doe, neem dat dat toch wel mag?
Dan heb ik niks gezegd
smurffie schreef:mijn pony heb ik de eerste 2 a 3 keer dat ik erop zat ook enkel doorgezeten, met vlakke gangen kan dit namelijk veel makkelijker, je voelt je paard beter aan en met een verkeerde stap "knal" je niet terug in je zadel. Zolang je maar netjes kan doorzitten en niet zit te stuiteren vind ik dit ergens ook veel verstandiger.
Naar vore zitten vind ik ook niet verstandig, de achterbenen zijn bij een haast ongetraind paard vaak toch even sterker dan de voorbenen, als jij op die voorhand gaat hangen maak je het je paard zeer moeilijk om normaal te kunnen lopen, meteen een goede zit aannemen maak je het je paardje veel makkelijker mee.
Ik vind het er netjes uit zien, wel had ik bij opstappen even iemand laten tegen hangen.
Paardje is zeer rustig en kalm, dus in mijn ogen gaat dit op de goede manier

).
Maar het viel me meer op omdat het op de foto's duidelijk is dat ze nog instabiel is
Zijn dus hele goeie foto's
)! simodi schreef:Als je geen commentaar wilt op je rijfoto's, waarom zou je ze dan op bokt plaatsen??????

Met 2 hoeven in haar neus draagt ze je rond, knappe poown

Ziet er goed uit!