Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crow schreef:Blij met je tweede filmpje. Het 1e filmpje zou ik gelijk van you tube afhalen!! Zeker een goed plan om je paard mee te nemen naar Reigershof. JP kan je zeker verder helpen. Je paard heeft nu nog niet de kracht om een langzame correcte lope te laten zien, ga dus nog niet voor het langzame maar maak hem sterk op het achterbeen en rijd hem meer voorwaarts, dat langzame komt later wel. Laat tempo niet voor techniek gaan.
lovemyladie schreef:Wat een verschil. Ik vind het een veel fijner beeld geven! Top dat je dit al zo snel voor elkaar krijgt.
Ik hoop dat je hem nog fijner in de galop krijgt, dat hij meer 'springt' en net wat meer de achterhand eronder zet.
Succes!
calemity_jane schreef:Nou van filmpje 2 wordt ik ook veel blijer zegIk zou als ik jou was maar eens goed nadenken voor je Harry verkoopt!!
Enn... misschien dat ik dat nog ga doen ook.. Eerst eventjes nog wat meer trainen en die spiertjes erop krijgen..
crow schreef:Ik ben echt een voorstander van allround rijden!. Het is zo leuk om ook andere disciplines erbij te doen!
Verder inderdaad top dat je je zo open opstelt!! Ga je nog wel zien op Reigershof, wanneer begint je stage?
Maar ik begin 10 mei, t/m 14 juni! Samen met een vriendinnetje. Maar heb er super zin in, en misschien tot dan
Jullie weten dat ik van meerdere mensen les heb, omdat ik zoveel mogelijk van iedereen wil leren. Toevallig komt roy morgen langs, en dan wil ik kijken wat hij er van vind.. Daarnaast volg ik ook clinics van jp, karin en sarah waardoor ik veel afwisseling heb. Maar ik heb toch niets slechts over ed gezegd
Alleen over dat ''hengelen'' maar daar had hij nooit wat over gezegd..... waardoor ik dus op het filmpje heb gezien dat het er niet uitziet
Voor de rest niets gezegd over ed! Hij heeft me de hele goede weg opgeholpen, en we zijn met z'n drieen heel ver gekomen. Ik ben blij met hem dat hij me heeft geholpen, trots op mezelf en op harry. Ik denk dat ik door diego ( oude paard ) gewoon wat manieren heb geleerd ( slechte ) Wat ik mezelf moet afleren.. Maar nogmaals dank aan ed, en natuurlijk aan jou ork, wat jullie allemaal voor me hebben gedaan. Maar ik ga vanaf nu gewoon bij meerdere mensen trainen.. En ook op locatie, zodat hij kan wennen op ander terrein. En trouwens ik heb binnekort ook een clinic bij jullie zag ik
van het jeugdteam. En zekerste weten ga ik ed vragen voor lessen nogsteeds, maar ook andere mensen.. dat is toch niet erg
?
Positief en negatief 
Als je dat niet vond, had je ook niet bij hem getraind toch?
Ben al hartstikke ver gekomen! En XoNo, ik zie dat jij ook les geeft?!
In de onderdelen waarin je NU traint, daarom is het zo jammer dat je de reiningkant opgaat
belletjhee schreef:Bedankt voor deze reacties! ik hoop dat ik er aan kan werken.. En ik vind het goed om mezelf daarom ook op een filmpje terug te zien, zodat ik ook kan zien wat ik goed en wat ik fout doe. Dat ''Hengelen'' wat jullie bedoelen.. Dat heb ik allemaal geleerd van mijn trainer.. maar ik zal het mezelf weer proberen af te leren.. hoop ik. En het klopt dat het paard ook te koop staat.. Ivm de overstap op de reining..