Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cassidy schreef:essiedepessie schreef:Zou ik wel fijn vinden trudy! zou me bergen met geld schelen aan dvd's van CA en ook die van fappani zijn niet al te vriendelijk qua prijs...
Ik heb op dit moment problemen met Youtube en mijn oude browser. Maar CA heeft een eigen kanaal (kijk even naar de user DUhorseman), en bij de user JohnHarrer vind je de nodige filmpjes met vorderingen van het trainen van zijn eigen paardje Jessie.

quarterH schreef:die persvrijheid heb ik al eens geprobeerd hier, forget it. it's the land of the boomloos-bitloos-zielug-lang-leven-de-lol-met-je-knol-boscrossen-inrijden-bij-5-mensen.

Vera schreef:Zo wat droogt hij leuk op zeg!
Vwb de rijfoto's; als je deze plaatst kun je altijd commentaar verwachten en dat moet ook kunnen, vind ik.
Zoals jij 'strijdt voor persvrijheid', zo moeten mensen ook 'vrijheid van meningsuiting' kunnen hebben. Onlosmakelijk verbonden met elkaar.
Misschien is het commentaar wel iets wat jezelf nog niet opgevallen is en waar je wat mee kunt, of het zet je aan het denken of je wel op de goede weg bent.
Het valt mij alleen op dat het altijd dezelfde zijn die commentaar op anderen hebben en soms 'de balk in de ogen van anderen zien maar de splinter niet in hun eigen oog".
essiedepessie schreef:
ja, en dit is wel wat hij bereikt op zijn manier.... en onze manier dus ook!
maar die dan door de persoon zou kunnen worden uitgelegd dat daar niets aan de hand is en dat is dan ook zo.morelia schreef:Offtopic, maar wat een leuke rijhal! Hij is nog niet helemaal af zo te zien, maar echt mooi om te zien. Het paard mag er overigens ook zijn

jouke_h schreef:Heheh dat zat ik ook al te denken van hmm meestal doe ik toch liever mijn calimero hoedje op als ik op een jong paard zit
Maar dat is ieder zijn eigen beslissing
, zeker met een jong paard. Ik vond het al zo knap dat daar niet over gesproken werd
.