[WN] Morris 3 jaar en dus zachtjes aan het grotepaarden leven in!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 12:40

hehehe!

ik krijg ook hele lieve pb'tjes van mensen die het er knap uit vinden zien.

Het lijkt china wel hier, ik strijd voor persvrijheid!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:41

Cassidy schreef:
essiedepessie schreef:
Zou ik wel fijn vinden trudy! zou me bergen met geld schelen aan dvd's van CA en ook die van fappani zijn niet al te vriendelijk qua prijs...

Ik heb op dit moment problemen met Youtube en mijn oude browser. Maar CA heeft een eigen kanaal (kijk even naar de user DUhorseman), en bij de user JohnHarrer vind je de nodige filmpjes met vorderingen van het trainen van zijn eigen paardje Jessie.

Als ik thuis ben zal ik het eens opzoeken :j

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:44

wauw ester hij ziet er goed uit.
en wat pak je her ristig en relaxed aan!
toch fijn he, al die goede adviezen van al die mensen hier die zo';n geweldige resultaten hebben laten zien op shows, nou, daar kunnen de trainers waar jij bij rijd niet aan tippen. toch fijn, al die echte pro's hier op het forum! (ja dit is sarcasme)

je bent goed bezig, hij ziet er goed uit, je hebt trainers die ervaring hebben en weten hoe de showwereld in elkaar zit.
de adviezen van de huis-tuin-en-keuken-ruiters hier gewoon lekker links laten liggen en trots zijn op morris!

die persvrijheid heb ik al eens geprobeerd hier, forget it. it's the land of the boomloos-bitloos-zielug-lang-leven-de-lol-met-je-knol-boscrossen-inrijden-bij-5-mensen.

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:46

Wat een onwijs gaaf paard! Veel succes met deze topper en we komen jullie vast eens op wedstrijden tegen!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 12:47

*rolt onder bureau*

Dank je!

Gaat het met jouw peerd ook goed?

Wie weet kunnen we volgend jaar wel lekker tegen elkaar rijden! hahah...

jij met je bul en ik met mijn fijntje... Ik wilde vorig jaar eigenlijk voor de ervaring graag halteren, maar van stal gingen er ook allemaal mensen met grote buffels, dus ik dacht ik laat mijn porseleinen ventje maar staan! hij is meer type sportquarter!

Thnx Specje! we komen zeker showen als hij er klaar voor is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:51

Morris!!! Leuke foto's Esther, vooral die eerste waar hij recht in de camera kijkt hihi :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:53

Wat heeft 'ie trouwens een lange stelten. :oo Vooral op die tweede foto!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:00

Zo wat droogt hij leuk op zeg!

Vwb de rijfoto's; als je deze plaatst kun je altijd commentaar verwachten en dat moet ook kunnen, vind ik.
Zoals jij 'strijdt voor persvrijheid', zo moeten mensen ook 'vrijheid van meningsuiting' kunnen hebben. Onlosmakelijk verbonden met elkaar. :)
Misschien is het commentaar wel iets wat jezelf nog niet opgevallen is en waar je wat mee kunt, of het zet je aan het denken of je wel op de goede weg bent.

Het valt mij alleen op dat het altijd dezelfde zijn die commentaar op anderen hebben en soms 'de balk in de ogen van anderen zien maar de splinter niet in hun eigen oog". #)

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:03

quarterH schreef:
die persvrijheid heb ik al eens geprobeerd hier, forget it. it's the land of the boomloos-bitloos-zielug-lang-leven-de-lol-met-je-knol-boscrossen-inrijden-bij-5-mensen.

Whaha ja maar wel als beloning alles uit de hand voeren en vooral het paard niet vast zetten want dat willen ze niet!! :P

essiedepessie

Re: Morris 3 jaar en dus zachtjes aan het grotepaarden leven in!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:05

Vera: commentaar en opbouwende adviezen zijn ook meer dan welkom...

topicstarter bashen echter niet!

bedankt voor je complimentje, morris vindt zichzelf ook heel knap! hahah

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:10

Esther! Leuk dat je met Morris bent begonnen. Het is nog echt een slungetje zeg, zeker met dat zadel hihi! Komt vast helemaal goed met jou en Morris, weet zeker dat iedereen het beste met hem voor heeft. Dat van die handen vast zetten ben ik het wel mee eens, maar... hé, kan je weer van leren. Blijf maar lekker foto's plaatsen.

Morris is leuk. :D

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:11

Ziet er goed uit! *D Mooi peerd en wat een gezellige bak om in te rijden!! :D
Clinton Anderson is ook gewoon super. Een echte dicht bij de grond paardenman, die ook nog zeer verdienstelijk showt. Ik vind zijn dvd's enorm leerzaam.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 13:14

ja, en dit is wel wat hij bereikt op zijn manier.... en onze manier dus ook!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:14

Vera schreef:
Zo wat droogt hij leuk op zeg!

Vwb de rijfoto's; als je deze plaatst kun je altijd commentaar verwachten en dat moet ook kunnen, vind ik.
Zoals jij 'strijdt voor persvrijheid', zo moeten mensen ook 'vrijheid van meningsuiting' kunnen hebben. Onlosmakelijk verbonden met elkaar. :)
Misschien is het commentaar wel iets wat jezelf nog niet opgevallen is en waar je wat mee kunt, of het zet je aan het denken of je wel op de goede weg bent.

Het valt mij alleen op dat het altijd dezelfde zijn die commentaar op anderen hebben en soms 'de balk in de ogen van anderen zien maar de splinter niet in hun eigen oog". #)

Het valt mij vooral op dat men er van uitgaat dat mensen niet bijleren. Dat men zich moet verantwoorden waarom men bij iemand lest, en ondanks het feit dat degene tevreden is met zijn lesgever, men van hem eist dat hij verder kijkt...

kellyalischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:33

ik ben verliefd op je paard! <3
ik hoop dat je ondanks sommige reacties, over een tijdje weer nieuwe foto's plaats!
erg mooi zadel btw!

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:04

essiedepessie schreef:

ja, en dit is wel wat hij bereikt op zijn manier.... en onze manier dus ook!

Hier zie je toch wel het "bitloos-lang-leven-de-lol-met-je-knol" in terug. ~~}> :=
Nee hoor grapje,hihi :D
Heel knap en netjes gereden.

Ik denk dat als er een fotograaf zou staan bij, maakt niet uit bij wie, dan zouden er altijd wel momenten zijn die minder mooi lijken. ;) maar die dan door de persoon zou kunnen worden uitgelegd dat daar niets aan de hand is en dat is dan ook zo.
Ik kan mij best vinden in de methode die zij daar gebruikt, maar ik denk dat het probleem zit in, dat sommige mensen moeite hebben om goed mee te denken, hoe dit bedoeld wordt.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:08

morelia schreef:
Offtopic, maar wat een leuke rijhal! Hij is nog niet helemaal af zo te zien, maar echt mooi om te zien. Het paard mag er overigens ook zijn ;-)

Ja, dat viel mij ook al op, wat een mooie rijhal :D

Ik vind Morris een heel mooi paard en zo te zien gaat het goed met het trainen. Ik vind overigens 4 x per week precies goed met rijden, ze leren alleen maar door te oefenen....

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:11

wat een prachtig paard! Lief koppie zeg :+:
Komt helemaal goed met jullie volgens mij.

Sann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:14

paafke schreef:
morelia schreef:

Ik vind overigens 4 x per week precies goed met rijden, ze leren alleen maar door te oefenen....

Je moet toch km maken!!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 14:16

tja.. daar zijn de meningen ook over verdeeld! zoals over alles! :)

wat de rijhal betreft, hij is zeker geslaagd! de foto's zijn van allemaal paarden die bij ons op stal staan!

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:20

Moet je geen cap op :P :D ?

Met een jong paard moet veel gereden worden, maar nooit te lang. 3 à 4 keer per week een half uurtje lijkt me idd ideaal.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 14:21

Ik heb normaal altijd een cap op, maar ik wil op foto's echt neit gespot worden met die paddestoel op mijn porem...

normaal ben ik altijd heel braaf, en word ik daar dan ook altijd om uitgelachen!. hahaha

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:24

Heheh dat zat ik ook al te denken van hmm meestal doe ik toch liever mijn calimero hoedje op als ik op een jong paard zit ;)

Maar dat is ieder zijn eigen beslissing ;)

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:26

jouke_h schreef:
Heheh dat zat ik ook al te denken van hmm meestal doe ik toch liever mijn calimero hoedje op als ik op een jong paard zit ;)

Maar dat is ieder zijn eigen beslissing ;)

Het was dan ook maar als grapje bedoelt. Meestal krijg je dit ook naar je hoofd geslingerd hier namelijk ;) , zeker met een jong paard. Ik vond het al zo knap dat daar niet over gesproken werd :D .

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 14:27

nou ik eigenlijk ook!

maarja wij westernruiters zijn toch eigenwijs wat caps betreft...

nou moet ik wel zeggen dat ik een kwpn' er veel enger vind dan mijn quarter baby..