Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
storrum schreef:Splash_ schreef:Daarbij is hij nog maar 7 weken gecastreerd, Niks woest, levensgevaarlijk of onhandelbaar
Ik hoop niet dat dit jouw beeld is van een hengst...
ikdoemaarwat schreef:storrum schreef:Ow ok, maar daar gaat het toch ook niet om een levensgevaarlijk paard? Maar gewoon een ondeskundige ruiter....
knap dat je kan oordelen terwijl je de "ondeskundige ruiter" niet eens kent
paris20 schreef:ik wil hem ook hlemaal niet wegdoen en dat zal ook heus niet gelijk doen ik wil eerst van alles proberen, verder passen we namelijk wel heel goed bij elkaar hij doet verder geen stap verkeerd en ik kan heerlijk met hem bezig zijn, grondwerk enz hij is gewoon heel lief met alles.
het is alleen het rijden, en dat laat ik heus niet zomaar iemand ''even'' oplossen. :S
ik begrijp heus wel dat ik mischien niet zo slim gedaan heb bij de koop maar ik vond hem gewoon een leuk paard waarvan ik dacht dat het wel goed zou komen, en dat denk ik nog steeds ik heb allen hulp nodig en niet alleen maar preken.
ik ga wel even bij wat trainingstallen informeren,:\
IJp schreef:Ik ga niet oordelen over wat er in het verleden met Silver gebeurd is, ik kan alleen oordelen over wat er nu gebeurt.
We hebben dit topic ook niet geopend om eventueel een ander te veroordelen, maar om te laten zien aan mensen op Bokt! dat het nu goed met hem gaat, vooral aan de mensen die van het andere topic af weten en zich misschien afvroegen hoe het hem vergaat.
IJp schreef:storrum schreef:Daarbij is hij nog maar 7 weken gecastreerd, Niks woest, levensgevaarlijk of onhandelbaar
Ik hoop niet dat dit jouw beeld is van een hengst...
Ik denk dat Splash het los van elkaar bedoelde te zeggen. Dat laatste sloeg denk ik meer op het vorige topic van Silver. ( zie link op de eerste bladzijde van dit topic)