Zie het topic nu pas... Wat is Malle STOERRR!! Ze kan ook al een écht cuttingpaard-gezicht trekken zeg!! Wat ontzettend leuk zo, gaaf dat ze d'r zo veel lol in had ook.
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 19:44
Haha! Dank jullie! Ja, ben benieuwd hoe dat straks onder het zadel gaat Ze kan best een pittige tante zijn
Dat is gewoon om het paard aan koeien te laten wennen, toch?
Ik ging eens met een paardje uit wandelen dat helemaal reining gefokt is. Kwamen we de koeienkudde tegen in het natuurgebied. Dat was feest, ze liepen op minstens 50 meter van ons vandaan, maar 't paardje wilde geen stap meer zetten.
Ze schijnt vroeger in de wei te hebben gestaan met een koetje en haar vriendinnetje. Het vriendinnetje was half cutting gefokt, dus die was dikke maatjes met die koe, maar mijn arme verzorgpaardje durfde er niet bij in de buurt.
Toch mooi dat sommige paarden van nature al niet bang zijn voor koeien.
Anoniem
Geplaatst: 14-04-09 21:06
wow wat een mooie fjord! hoef ik met mijn fjord niet te doen, dies als de dood voor koeien
Nou, de bedoeling is dus inderdaad dat ze zo leren niet bang te zijn. Malle was al niet bang hoor, maar volgende keer ga ik meedoen (nu IK niet bang meer ben ) met Jeddah, mijn andere pony die wel als de dood is
Wat ziet dat er leuk uit. Een goede oefning lijkt me, alleen ben ik altijd benieuwd of het dan ook echt buiten een vertrouwde bak werkt..... Dat wanneer je langs een weiland rijdt met koeien (die allemaal naar het hek komen) e paard dan ook denkt, hee die ken ik al!!
Nou, in Malle's geval is de bak minder vertrouwd als een weiland Want we hebben zelf geen binnenbak Ik denk dat dat "vertrouwd" zijn met de bak meer tussen de oren van mensen zit als dat van paarden.