Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Koper schreef:Ja, horsemanship (en vooral trail) maar ik begrijp niet waar je die spins vandaan haalt? Gisteren heb ik o.a. wat horsemanshipproeven staan bekijken waar een stop vanuit galop in zat. En elk paard doet dat anders. Een paint die een stop maakt ziet er anders uit dan een trekpaard wat een stop maakt. Maar een stop vanuit galop is een stop vanuit galop lijkt mij?
Koper schreef:Als je western horsemanship gaat starten is het toch de bedoeling dat je laat zien dat je paard goed aan de hulpen staat en dat je elke centimeter onder controle hebt?
Koper schreef:Persoonlijk (maar ik weet natuurlijk niet hoe een judge daar tegnaan kijkt) vind ik het storender dat als ergens lope -> walk wordt gevraagd er combinaties zijn die een stop maken, een milliseconde helemaal stil staan en dan aanstappen.
D_Desteny schreef:Ruim een half jaar terug heb ik mijn paardje hier al eens laten zien met een western hoofdstel maar nog een dressuurzadel. Ik heb onze outfit nou al eventjes compleet en we zijn nu een maandje bezig met omscholen. Hoe vinden jullie mijn knapperd in zijn western outfit?
[ Afbeelding ]
Horizon helaas een beetje scheef waardoor hij erg op de voorhand lijkt te lopen.
[ Afbeelding ]