lovesfacheux schreef:Een negenjarige is wel een stukje ouder.
Hoe denk je dat die begonnen zijn om op die leeftijd zo hoog in de sport te komen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moniek schreef:Sugarfoot schreef:Dat risico loop je altijd met iets plaatsen op Bokt![]()
Of je nou wil of niet, ieders mening wordt gegeven en ik denk dat iedereen wel weet hoe Bokt over het inrijden van jonge dieren denkt.
In elk geval veel plezier met het mooie paardje
voor meningen sta ik open maar niet op de manier waarop ze gegeven worden.
inrijden op jonge leeftijd is bokt op tegen? ik geloof dat heel bokt op de eerste rang zit als op eurosport anky wint
of edward gal op een 9 jarige een wereldrecord zet,,dan word er nergens naar geroepen
Moniek schreef:nee is een mening opleggen is heel anders
Roos_s schreef:zie je mij verder wat over de tiedeman schrijven danbrrr hier gaan me de haren van overeind staan... ben jij en je trainer ookal aan het werk gezet toen je nog in de luiers zat.... daarnaast wordt het paard ook nog op een dusdanige manier aan het werk gezet waarvan me de haren nog meer overeind gaan staan...
dan kun je wel leuk een slotje aanvragen, maar had je positief nieuws vanuit hier verwacht? daarnaast staat hier een paar regels boven dat een thiedeman teugel niet dwingt?? uuuhm nee niet dwingt, maar ook geen vrijheid geeft...
Zack schreef:lovesfacheux schreef:Een negenjarige is wel een stukje ouder.
Hoe denk je dat die begonnen zijn om op die leeftijd zo hoog in de sport te komen?
quarterH schreef:dit is weer typisch bokt.
Moniek, 99% hier zijn recreatieruiters die de echte wedstrijdsport niet snappen.
Je weet heel goed bij welke stallen je moet zijn als je serieus kans wilt maken in de futurity's, je hebt ze zelf al genoemt vooral die in belgie.
het is een leuk paardje, succes ermee en hopelijk zien we je (of iig je paardje) volgend jaar op de livestream terug op de grote futurity's!
wedden dat je dan ineens die goed presterende bokker bent en ze dit topic ineens helemaal vergeten?
lovesfacheux schreef:Een negenjarige is wel een stukje ouder.
blokje schreef:Ik zag halve wegen het topic dierenbeul staan.
Jij bent het NOG niet maar die trainer wel en als jij dat dier ook niet uit laat groeien ben jij het ook.
En zeg nou niet dat wij er allemaal geen verstand van hebben Bokt is normaal nogal snel over de zijk maar met dit geef ik ze groot gelijk.
Dat arme dier kan nou niet zeggen dat ik het een leuk filmpje vind en durf te wedden dat het paard denk "sterf" hij zal zijn ruiter vast niet zo leuk vinden![]()
Ps. Sterf is bij mij het woord voor rot op of ik haat je.
KLaar dit is gewoon niet normaal. Arm beest.
winia4ever schreef:2 jaar !!!
tjonge jonge! hij zakt gewoon door zn achterbenen omdat hij het nog niet kan verdragen
weer een paardje die met 6 jaar naar de klote is!.
quarterH schreef:dit is weer typisch bokt.
Moniek, 99% hier zijn recreatieruiters die de echte wedstrijdsport niet snappen.
Je weet heel goed bij welke stallen je moet zijn als je serieus kans wilt maken in de futurity's, je hebt ze zelf al genoemt vooral die in belgie.
het is een leuk paardje, succes ermee en hopelijk zien we je (of iig je paardje) volgend jaar op de livestream terug op de grote futurity's!
wedden dat je dan ineens die goed presterende bokker bent en ze dit topic ineens helemaal vergeten?