Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Adil18 schreef:Moniek, wat moeten we op het filmpje horen dan? Ik hoor volgens mij alleen op het einde een man met een zwaar brabants accent over een 3-jarige praten...
Moniek schreef:Adil18 schreef:Moniek, wat moeten we op het filmpje horen dan? Ik hoor volgens mij alleen op het einde een man met een zwaar brabants accent over een 3-jarige praten...
![]()
![]()
een brabants accent? kijken we echt naar hetzelfde filmpje
ik verwacht namelijk als mensen stallen en trainers aanbevelen ook weten waar die voor staan.
maar het blijkt dat bokt dat niet kan en heeft anders hadden ze gelijk gehoord wie er te horen was
rapido schreef:Hier ook een western liefhebber. ik sta versteld van alle Engels rijdende ruiters die hier komen koekeloeren! toch best veel interesse voor western dus! is dat omdat Anky regelmatig in een western zadel kruipt?? Ik persoonlijk ben het ook niet eens met wat er op het filmpje gebeurt maar ieder zn keus! En lieve mensen jullie moesten eens weten wat er op die zogenaamd goede trainingsstallen gebeurt (engels en western) achter geloten deurtjes en op tijden dat er geen toeschouwers zijn! Van schade en schande ben ik zelf ook wijzer geworden. En dan nog iets; op de stal waar ik sta (engels en western) rijden 9 van de 10 dressuur ruiters met slof om het kwpnertje lekker rond te rijden en hem buiten in bedwang te houden! das heel gewoon hier in de omstreken hoor! Dus idd verbeter de wereld en begin bij jezelf!
Moniek schreef:Breghje schreef:
ja, en ik hoorde alleen hysterisch gekrijs.....
ooh dan kijk je een ander filmpje dan ik
weer jammer van je reactie
Moniek schreef:Adil18 schreef:Moniek, wat moeten we op het filmpje horen dan? Ik hoor volgens mij alleen op het einde een man met een zwaar brabants accent over een 3-jarige praten...
![]()
![]()
een brabants accent? kijken we echt naar hetzelfde filmpje
ik verwacht namelijk als mensen stallen en trainers aanbevelen ook weten waar die voor staan.
maar het blijkt dat bokt dat niet kan en heeft anders hadden ze gelijk gehoord wie er te horen was
Moniek schreef:Breghje schreef:
ja, en ik hoorde alleen hysterisch gekrijs.....
ooh dan kijk je een ander filmpje dan ik
weer jammer van je reactie
Citaat:dat geld ook als je een 3 jarige inrijd en als je het echt goed wilt doen wacht je tot ze 6 zijn.
maar dat doet niemand helemaal niemand.
ch_ntii123 schreef:Als je goed kijkt zie je dat het paard niet met slof gereden word maar met een German reins/ martigaal oftewel Tiedeman teugel!Sorry, maar voor een 2 jarige vind ik dit echt heel erg zwaar, het paard wordt als het ware in de krul getrokken met een slof... ik vind dit best sneu
Wel een hardstikke mooi (rustig lief beestje:D)
(sorry als het al gezegd was, maar heb geen zin om 13 pagina's door te lezen..
Moniek schreef:Adil18 schreef:
ja, meidje, weet ik veel waar die bok staat? Ik hoor op het einde alleen maar: "Woarom? ...... 3-joarige......" en omdat je zei dat je in brabant woont en het accent best brabants klonk...Maar de akoestiek is zeer slecht om überhaupt iets duidelijk te horen...
Verwacht a.u.b. geen wonder bij zo"n slechte kwaliteit van geluid...
zal ik ook zeggen.
is heel duidelijk te horen ,,je bent een beetje op een flauwe toon bezig en dat doe je al de hele tijd,
Sugarfoot schreef:Leuk paard idd... tenminste nu nog wel.
Hoop dat je goed hebt nagedacht over deze aankoop en over wat je gaat doen met dit paardje.
Moniek schreef:Adil18 schreef:
ja, meidje, weet ik veel waar die bok staat? Ik hoor op het einde alleen maar: "Woarom? ...... 3-joarige......" en omdat je zei dat je in brabant woont en het accent best brabants klonk...Maar de akoestiek is zeer slecht om überhaupt iets duidelijk te horen...
Verwacht a.u.b. geen wonder bij zo"n slechte kwaliteit van geluid...
zal ik ook zeggen.
is heel duidelijk te horen ,,je bent een beetje op een flauwe toon bezig en dat doe je al de hele tijd,