[WN] [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 09:28

ik zeg Cuba..

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:45

Ik ga dit topic eens even Temmen :)
Hoe lang zitten we nu al op antwoord te wachten ???? :(

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:11

We willen nog even om jullie geduld vragen, dat we niets laten horen wil niet zeggen dat we er niet mee bezig zijn. :) Ook achter de schermen is de vakantie begonnen, dit als uitleg waarom het allemaal wat langer op zich laat wachten. We hebben er zeker begrip voor dat jullie ondertussen ongeduldig zijn, denk dat het voor iedereen geldt dat er zo snel mogelijk meer duidelijkheid moet zijn.

Maar echt, we zijn er mee bezig en als er nieuws is laten we zeker van ons horen!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:24

He Ods, ik snap dat we geduld meoten hebben maar sinds half mei zitten we al te wachten. Toen is het nogmaals aangekaart (en eigenlijk wachten we nog veel langer want dit loopt al maanden) en zou het besproken worden en sinds dien is er nog niks van te merken.
Ik vind dat eigenlijk heel lang duren en weet , als ex-mod, dat over het algemeen beslissingen ongeveer 3 weken duren en geen 3 maanden.
Vakantietijd vind ik een beetje een dooddoener.... :x

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:34

Begrijp ik Vera en het speelt idd ook al heel lang. Ik kan daar ook niets anders van maken dan dat het zo is.

En je laatste opmerking, ben ik ook met je eens, zo klinkt hij ook maar zeker niet zo bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:41

Weet je Ods, dat het zo lang moet duren is nog tot daarentoe. Maar dat jullie ondertussen gewoon doorgaan met dat rare voorkeursmodden, dát vind ik vervelend.
Volg die regels op, of volg ze niet. Maar niet dat willekeursbeleid dat jullie nu handhaven, dat is echt slecht.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:43

Inderdaad, van de een mogen ze wel blijven staan en van de ander niet.
Meerdere fototopics is ook iets waar niet altijd een zelfde beslissing in genomen wordt.

Hoor/lees graag wat het wordt na de drukste vakantieperiodes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:44

Als die in mei begint dan zal die ook wel tot december duren :)) Ik denk dat ik ook ga solliciteren als Mod :D

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:54

Wij zien ook lang niet alles, en aan ieder vrij om daarvoor de TeMknop te gebruiken, zoals eerder gezegd, graag zelfs!

Dat er gedacht wordt dat er voorkeurgemod wordt vind ik echt heel jammer. Mag duidelijk zijn dat wij zo niet modden. Fijn dat je het zegt hoor, zou graag dat gevoel bij je willen ontnemen.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 20:37

Maar ja Ods, ondertussen weten we nog steeds niets... Niet eens de huidige stand van zaken.
Ik denk dat iemand van het Mod-team ons dat toch minstens schuldig is.

Ik vind het " sorry, het duurt lang maar we kunnen er niks aan doen" een beetje respectloos worden. Don't take this personal, ik weet dat jij persoonlijk het niet kunt helpen maar je bent nu wel het aanspreekpunt.
Het lijkt mij dat e toch iemand ' van hogere hand' een beter antwoord kan gaan geven dan er nu steeds gegeven wordt.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 20:47

Ook iemand van hogere hand kan geen beter antwoord geven. (En anders had ik dat al zelf gedaan of was daar achteraan gegaan; en ook beheerder Eline bv. weet dat dit speelt.) En ja, ik baal zelf ook van die situatie; ik heb ook alle begrip voor dat er gevonden wordt dat het lang duurt; dat is immers ook gewoon zo, helaas.

Wat ik wel nog graag wil zeggen: ik vind het heel erg jammer dat er wordt gedacht dat er voorkeuren spelen bij het modden. Ik wil iedereen verzekeren dat dat niet het geval is. Ja, er schieten soms topic 'doorheen', maar dat is iets waar ik zelf ook van baal en wat absoluut geen persoonlijk iets is naar welke Bokker/paard/topic dan ook.
Ik kan dat niet bewijzen, dat zul je moeten aannemen, of niet.

Daarbij denk ik ook niet dat, zoals hierboven wordt genoemd, ods en ik andere maatstaven. Ik weet niet waar die mening op gebaseerd is, maar je kunt er vanuit gaan dat de regels voor ons duidelijk zijn en wij overleggen als dat nodig is.

Dat wilde ik wel even noemen. :)

Daarbij hoop ik morgen inhoudelijk op de regels in te gaan. :)

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 22:36

en wat is nu daadwerkelijk het probleem om het te wijzigen? waarom duurt het zo lang?

lijkt me een kwestie van 'de leden geven aan X te willen - is er een reden dit niet te doen - nee - prima zetten we direct in - klaar.

wat is er zo moeilijk aan?

bagage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 12:24

Daarbij hoop ik morgen inhoudelijk op de regels in te gaan. :)[/quote]

Nog steeds niks gehoord!!! :(

Ods
Forumcoördinator

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe regels WN-ITP update pagina 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 19:50