Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Mondy_ schreef:Telt een Nas Appie wel als appie of bedoelen jullie de amarikaanse ?
BloodElf schreef:Maar wie zijn dat dan, dat kun je toch niet van een foto beoordelen? Mijn paard is nog niet officieel beleerd, heb er wel een paar keer opgezeten, maar wij gaan zeker western rijden en ook wedstrijden, mogen wij hier dan nu nog niet bij staan ofzo en over 2 maanden wel?Of als ik een foto had geplaatst dat ik er opzat was het ook goed geweest?
_Mondy_ schreef:Latruda schreef:Nou dan zal ik mij hier en in het andere topic maar niet meer melden....
Waarom niet ? Jullie rijden toch western ?
Amanda schreef:Ik snap Mondy wel. Ik ken ook zat mensen die dressuur rijden, maar met een westernzadel lekker buiten hobbelen. Waar overigens niets mis mee is, want die zadels zitten nou eenmaal super lekker
Hier gaat het meer over mensen die gericht western trainen, op welk niveau dan ook. En beleren hoort daar gewoon bij
_Mondy_ schreef:Vaak merk je het verschil wel hoorBedoel dus niet net als jou dat je je paard nog gaat beleren maar even als voorbeeldje iemand die recreatief buitenritjes met een westernzadel de rondjes rijd. Niks mis mee natuurlijk, maar niet helemaal wat ik zelf versta onder de titel.