@Ods, ik zal binnenkort even wat meer foto's van Chuck maken! Hij wilde niet echt stilstaan in het bos, hij had alleen maar oog voor Bambi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Leuk Boldly! Hij is al zo veranderd!
Ze blijven gaat Dave's foto's!!
Tis toch z'n broertje
Ja, hij is ontzettend veranderd! De reacties zijn ook altijd zo leuk als ik hem eens mee neem naar stal en mensen zien hem dan weer sinds een tijdje.. Het is echt een beer van een paard! Als het goed is, is bijna alles rond voor z'n papier en kan ik hem in oktober gaan starten! Dan kan ik nl in de futurity meedoen tussen de vlekjes.. Er zullen wel weinig spb's hengsten zijn... :s
Boldly schreef:Bedankt voor de leuke reacties!!! Ik ben ook echt super trots op hem!!
@Ods, ik zal binnenkort even wat meer foto's van Chuck maken! Hij wilde niet echt stilstaan in het bos, hij had alleen maar oog voor Bambi
Boldly schreef:Ik kan ze nu wel zien!@Pannekoek, en ik heb ze nog wel geupload vanaf hyves en niet vanaf de msn group... Raar dat ze het niet doen...
Gaaf met die ondergaande zon..........
Jeddah schreef:Haha! Hij dacht ook! Dave met de vriendin van Bambi en ikke.. hmm... met Bambi ZELF dan?
Pas toen we terugwaren en ik ahar de trailer op wilde zetten gaf ze een klein plasje
Heel gaaf om het vruchtje te zien op de scan! Over 9 maanden een mini Dave!