[WN] Ice his Diamond!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrolijk

Re: Ice his Diamond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 07:00

wat een kanjer.
maar dat kan ook niet anders met zo'n vader Knipoog

chelleeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 10:10

wat een mooi paard

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 16:51

Hij is schitterend!!!
Veel plezier met hem!!!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 14:56

LindyH schreef:
Wranglerbutt schreef:
Hoe oud is je nieuwe aanwinst? Hij heeft nog zo'n 'guppie'-uitstraling Tong uitsteken

Ach, het is vast een groeidiamantje... Knipoog

Nog ff een vraagje...
Waarom koop je helemaal in Amerika een veulen van een hengst die je zelf al hebt?
(Ik kan wel een paar redenen bedenken hoor, maar ik vraag me af wat die van jullie is.)

Wij hebben deze 2 jarige zoon gekocht omdat zijn oudste jaarlingen zijn in Europa.

Zijn 2 jarige dochter van de vorige eigenaar van Ice heeft haar merrie bij Tim McQuay ondergebracht waar we heel blij mee zijn en hij is ook nog eens helemaal weg van haar. Zijn oudere 2 dochters doen het daar goed maar zijn niet bij mensen die voldoende geld hebben ze in de sport te houden en zeker niet de wedstrijden te lopen waar het geld mee verdiend wordt. Dat is jammer want ze hebben absoluut de potentie!

Je begrijpt mischien dan dat wij het zonde zouden vinden van zijn 2 jarige zoon en daarom hebben wij hem gekocht toen we die kans kregen, en zullen hem in de toekomst bij een goed trainer onderbrengen en proberen er een goed sport paard van te maken. Zo hebben we zelf meerdere generaties die we in eigen beheer hebben en waar wat mee gedaan wordt. En dat is belangrijk voor je hengst (vinden wij).

Ice heeft genoeg bewezen en hoeft dat absoluut niet meer. Af en toe een demo of wat leuks omdat Ice het geweldig blijft vinden al die aandacht maar veder is het nu aan zijn kinderen die mogen het nu voor hem gaan doen. We mogen er nog even op wachten maar de tijd gaat snel voorbij.. Knipoog

Hoop dat je vraag voldoende beantwoord is! Knipoog

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-08 22:41

Ik snap 'm! Haha!

Ik had laatst nog een leuk gesprekje met een jongetje van een jaar of 6 bij mij op de manege in Barneveld. We hadden het er al eerder over gehad dat mijn paard een echt cowboy paard was en dat je dat kon zien aan zijn dikke kont. Clown Toen kwam hij een paar dagen later naar mij toe om te vertellen dat hij in Kootwijkerbroek was geweest en heeeeel veel échte cowboypaarden had gezien! De meesten waren bruin met witte vlekken en ze hadden ook een dikke kont! Knipoog

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 07:30

Hij is gaaf, heel erg veel plezier met deze knappe knul! Go jij! Go jij!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 12:57

LindyH schreef:
Ik snap 'm! Haha!

Ik had laatst nog een leuk gesprekje met een jongetje van een jaar of 6 bij mij op de manege in Barneveld. We hadden het er al eerder over gehad dat mijn paard een echt cowboy paard was en dat je dat kon zien aan zijn dikke kont. Clown Toen kwam hij een paar dagen later naar mij toe om te vertellen dat hij in Kootwijkerbroek was geweest en heeeeel veel échte cowboypaarden had gezien! De meesten waren bruin met witte vlekken en ze hadden ook een dikke kont! Knipoog

We hebben altijd veel kids hier rond lopen inderdaad! Haha! Vooral als Ice thuis is dan komen ze allemaal naar hem toe om de nodige knuffels te geven. Zo heeft ie dan een bosje kids om hem heen de ene klimt op zijn rug de ander in zijn nek en weer een ander geeft wortels. Ice vind het geweldig en staat meestal al op de uitkijk waar ze blijven! En begroet ze vriendelijk als ze binnen komen... Leuk dat ze erover vertellen ook over onze dikke konten paarden Knipoog