maar dat kan ook niet anders met zo'n vader
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindyH schreef:Wranglerbutt schreef:Hoe oud is je nieuwe aanwinst? Hij heeft nog zo'n 'guppie'-uitstraling
Ach, het is vast een groeidiamantje...
Nog ff een vraagje...
Waarom koop je helemaal in Amerika een veulen van een hengst die je zelf al hebt?
(Ik kan wel een paar redenen bedenken hoor, maar ik vraag me af wat die van jullie is.)

Toen kwam hij een paar dagen later naar mij toe om te vertellen dat hij in Kootwijkerbroek was geweest en heeeeel veel échte cowboypaarden had gezien! De meesten waren bruin met witte vlekken en ze hadden ook een dikke kont!
LindyH schreef:Ik snap 'm!
Ik had laatst nog een leuk gesprekje met een jongetje van een jaar of 6 bij mij op de manege in Barneveld. We hadden het er al eerder over gehad dat mijn paard een echt cowboy paard was en dat je dat kon zien aan zijn dikke kont.Toen kwam hij een paar dagen later naar mij toe om te vertellen dat hij in Kootwijkerbroek was geweest en heeeeel veel échte cowboypaarden had gezien! De meesten waren bruin met witte vlekken en ze hadden ook een dikke kont!
Vooral als Ice thuis is dan komen ze allemaal naar hem toe om de nodige knuffels te geven. Zo heeft ie dan een bosje kids om hem heen de ene klimt op zijn rug de ander in zijn nek en weer een ander geeft wortels. Ice vind het geweldig en staat meestal al op de uitkijk waar ze blijven! En begroet ze vriendelijk als ze binnen komen... Leuk dat ze erover vertellen ook over onze dikke konten paarden