Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,ook apart kleurtje dat champange ik hou er wel van
angelaatjuh schreef:Wat een leuk en vooral mooie paarden! leuk om weer eens een mooie zoon van Zippin N Investements & AJ samantha skip te zien
Ik heb hem wel eens in de wei gezien als 2 jarige denk ik, toen ik er nog niet verzorgde(heb nu verzorgpaard daar op de stal van jus (= eig. van zippin N Investements
)

Bonnigje schreef:angelaatjuh schreef:Wat een leuk en vooral mooie paarden! leuk om weer eens een mooie zoon van Zippin N Investements & AJ samantha skip te zien
Ik heb hem wel eens in de wei gezien als 2 jarige denk ik, toen ik er nog niet verzorgde(heb nu verzorgpaard daar op de stal van jus (= eig. van zippin N Investements
)
Dochter... Classic is een merrie.
Ze is de enigste Classic Champagne die geboren is dus als je een Classic hebt gezien, dat was het mijn Classic.
Leuk dat je een verzorgpaard hebt bij Justine. Helemaal niet vervelend daar
Wie verzorg je?
heb der nooit van dichtbij gezien vandaar dat ik maar even ging gokken 

)
IcePrincess schreef:Hoe lang geleden was dat? Want als jaarling / tweejarige heeft ze samen met mijn pony in Zuid-Bijerland gestaan
ze was iig wel al lekker groot
en ze was al weg toen ik daar ging verzorgen, dus waars. iets langer dan 2 jaar
, ze stonden toen idd nog met z'n drieën achterin een wei; Classic (klinkt vreemd, ben gewent om Cleo te zeggen
) Zip (die in je profiel staat) en JJ Hints Cool Te, ze zijn alle 3 toen hierheen verhuisd naar de opfok en hebben met z'n vieren in een groepje gestaan, de mooiste en apartste groep van stal die 4 bij elkaar
. IcePrincess schreef:Dan zal het haar geweest zijn ja, ze stonden toen idd nog met z'n drieën achterin een wei; Classic (klinkt vreemd, ben gewent om Cleo te zeggen
) Zip (die in je profiel staat) en JJ Hints Cool Te, ze zijn alle 3 toen hierheen verhuisd naar de opfok en hebben met z'n vieren in een groepje gestaan, de mooiste en apartste groep van stal die 4 bij elkaar
.
die word eind van de zomer ingereden
(ps. wat een slijmbal is het
) was dat bij jullie ook zo?
Helemaal mijn type, hoe groot is ze eigenlijk?
(JJ A Silent Star) ... zelfde mama
Ze is uit het jaar 2003.
Bonnigje schreef:Grappig en bijzonder dat iedereen Classic kent.
Ze is en blijft nu lekker in Biezenmortel... voor als iemand haar nog eens zou willen zien. Kom maar een bakkie drinken hoor, gezellig.