Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:floortje82 schreef:Wauw wat een prachtige foto's en super mooie paarden! Vooral WD Royal Equalizer vind ik een prachtig plaatje, eigenlijk allemaal wel haha.
dat is onze pony. Hij liep zondag zijn eerste (en hopelijk niet zijn laatste) 70

QuIcKly_Y schreef:Ik heb nog veel meerKomen er nog meer foto's![]()
Echt Super mooie foto's!!
maar wil niet alleen maar Wanroyfoto's spammen hier in de ITP. Ook weet ik niet of ik met de huidige regels een nieuw topic mag openen....charita schreef:Nou, ik heb het fotograferen eigenlijk inmiddels alweer een beetje opgepakt, omdat ik het wel erg jammer vond het helemaal links te laten liggen. Het is toch wel erg leuk om geregeld naar verschillende stallen te gaan en al die prettige contacten te houden. Daar beleef ik zelf ook veel plezier aan. Als fulltime bezigheid zit het er alleen niet meer in, dat werd te moeilijk in de winters als de paarden dik in de vacht zaten, en je hebt natuurlijk ook nog het Nederlandse weer wat vaak roet in het eten gooit, maar op parttime basis ben ik weer een klein beetje bezig.Gera ga je eigenlijk weer helemaal terug komen met foto`s maken...pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tenzij ik natuurlijk, net zoals in Wanroy, de ’concurrentie’ in de GAG wel eens wil aanschouwen
En dan kan die camera ook niet thuisblijven

cheeky schreef:Heel eerlijk gezegd denk ik van niet, want het kost altijd vreselijk veel tijd alle foto's te verkleinen en online te plaatsen en bovendien was Bea de showfotograaf en vind ik het tegenover haar niet netjes om alle foto's online te plaatsen. Misschien dat een selectie online verschijnt, maar dan meer als soort van fotoimpressie. Ik heb namelijk lang niet iedereen gefotografeerd, dus kan toch geen volledig aanbod bieden, en dat doe ik wel het liefste als ik alle gemaakte foto's online plaats.Komen de andere foto's op je site Gera? Ik wil eigenlijk wel veel meer zien....
cheeky schreef:Nou, voordat ik echt mee kan rijden op redelijk niveau ben ik nog wel een tijdje bezig. Het is altijd leuk om te fotograferen tijdens shows, maar ik merk dat ik dan wel heel weinig van de proeven bewust meemaak en op een NK bijvoorbeeld is het voor mijn idee zo overbodig als ik ga fotograferen, want er stonden volgens mij wel vijftien fotografen aan de kant. En persoonlijk weet ik dat iedere camera minder een beetje minder zenuwen betekent haha, ook al moet ik daar ook maar aan wennenWel jammer als je er minder vaak bent, maar mee rijden in zo'n wedstrijd is natuurlijk ook super!

Roamer schreef:Ze heeft nog een veel mooiere foto van die dag
van de voorkant van een stop
Dizzy01 schreef:dikke duim gera..heerlijk om jou foto's weer te zien.
hoop dat je weer vaak op show ben we missen jou foto zo erg.
Dit jaar lag de focus gewoon even net wat meer op fotoshoots op thuislocatie dan op de wedstrijdfotografie. Ik fotografeer niet zo ontzettend veel meer, en dan geef ik heel eerlijk gezegd op dit moment de voorkeur aan een 'prive' fotosessie. Maar ik blijf sowieso bezig!