vind het niet erg, heb je tenmindste wat om aan te werken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vind het niet erg, heb je tenmindste wat om aan te werken
josewoos schreef:Anneke!!
Nou vooruit, als je zo'n leuk en mooi paard heb mag je best een keer niet verschijnen in onze les!!
Rij technisch commentaar heb ik niet, want ik heb dus echt geen verstand van rijden!
Is dit nu je nieuwe zadel???
nee een mooi zadeltje en hoofdstelletje komt er nog
misschien ga ik die in amerika kopen is stukken goedkoper
_Anneke_ schreef:josewoos schreef:Anneke!!
Nou vooruit, als je zo'n leuk en mooi paard heb mag je best een keer niet verschijnen in onze les!!
Rij technisch commentaar heb ik niet, want ik heb dus echt geen verstand van rijden!
Is dit nu je nieuwe zadel???
Hahah nee dit zadel ziet er niet uitnee een mooi zadeltje en hoofdstelletje komt er nog
misschien ga ik die in amerika kopen is stukken goedkoper
hestejente schreef:Hoe weet je dan of het zadel past?

Robynn schreef:Wauw Anneke! heb ik dit helemaal gemist!![]()
Wat een schoonheid! Commentaar: Probeer iets meer met je benen te sturen en minder met je handen.
De foto die jij het mooist vind, Loopt JLo erg ontspannen en je zit daar ook prima
Houding komt vanzelf wel, je bent immers pas een maandje bezig. Erg leuke combi verder
dit keer itp
. Echt om te kwijlen! *Ik wil een keertje meeeeee
* d0nnaa_dan schreef:Nice Anneke. Echt om te kwijlen! *Ik wil een keertje meeeeee
*
moeten we maar een keertje afspreken
ik wil dandy trouwens ook nog een keer zien
_Anneke_ schreef:Hee iedereen !
ik heb nu inmiddels alweer ruim een maand een eigen paardje!
Het is een Quarter Horse van duranglo doc x Half poco ze heet Pitts Rodorlanglo, maar we noemen haar allemaal JLo
ze is nu 3 jaar en al lekker aan het puberen, we hadden gister een behoorlijke rodeo les, maar toen ze een beetje gekalmeerd was heeft mijn moeder toch nog eventjes de camera gepakt om wat fototjes te maken. en die wil ik jullie graag laten zien!
we moeten allebei nog erg veel leren en er moet nog veel gebeuren aan mijn houding (heb altijd engels gereden) maar we komen er wel! dus commentaar is welkom maar houd het netjesdan is het nu tijd voor de foto's!
). JLo heeft deze naam gekregen vanwege haar brede billen (net als Jennifer Lopez
) .....en die heeft ze van haar mama !!!
)