geen zorgen over maken en lekker plezier met je paard, lol met je knol. Geweldig mooi ding, gefeliciteerd met je paard. Ik heb trouwens ook een halve quarter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
geen zorgen over maken en lekker plezier met je paard, lol met je knol. Geweldig mooi ding, gefeliciteerd met je paard. Ik heb trouwens ook een halve quarter
Dapy schreef:Ja dat is normaal dat je paardje nog wat overgroeid isgeen zorgen over maken en lekker plezier met je paard, lol met je knol. Geweldig mooi ding, gefeliciteerd met je paard. Ik heb trouwens ook een halve quarter
dankjewel. leuk dat je zelf ook een (halve) quater hebt!!
ik vind het een onwijs mooi ras mienmien schreef:van harte gefeliciteerd met deze prachtige quarter. Geniet er maar lekker van...
zal ik zeker doen! Dapy schreef:Leuke pony, alleen krijg ik het gevoel op foto 2 dat ze wat overgroeid is, het zal waarschijnlijk aan mij liggenveel plezier met je nieuwe pony.

, de afstamming van mijn pony is onbekend, maar zit ook veel quarter in. Volgens mij hoort zo'n kontje ook wel een beetje bij een quarter hoor. Jim is nu bijna zes, maar die heeft nog steeds zo'n kontje
Armani88 schreef:Dapy schreef:Leuke pony, alleen krijg ik het gevoel op foto 2 dat ze wat overgroeid is, het zal waarschijnlijk aan mij liggenveel plezier met je nieuwe pony.
overbouwd bedoel je, de pony is ook nog maar 3 maar ik vind dat dit ras zowiezo kort voor en hoog achter staan.
sorry Overbouwd, ja dat weet ik maar ik zei het alleen om goed te doen
Toen stond er nog niet dat het een quarter was, en had daar niet zoveel aan gedacht. simodi schreef:Leuk is ze! Ik had haar al een tijdje geleden zien staan op de site van Ed Gosen en vond haar toen al erg leuk, mooie kleur!
Blijft ze grijs of wordt ze wit(ter)?
Train je ook bij Ed?
Vell plezier met haar!
Dapy schreef:Ja dat maar ik zeg altijd overgroeid dat is iets standaards bij mijsorry Overbouwd, ja dat weet ik maar ik zei het alleen om goed te doen
Toen stond er nog niet dat het een quarter was, en had daar niet zoveel aan gedacht.
en iedereen verspreekt zich wel eens
SannevdM schreef:Anneke, nogmaals van harte!
Hopelijk kunnen jullie heel veel plezier aan elkaar beleven, dat gaat vast goedkomen!
mAnDyXX schreef:ik vindt het erg leuk voor je! Jlo is een leuk beesje hoor! Vindt het er al netjes uitzien voor een 3 jarige!!
jaa het is echt een lekkerding _Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:ik vindt het erg leuk voor je! Jlo is een leuk beesje hoor! Vindt het er al netjes uitzien voor een 3 jarige!!
dankjejaa het is echt een lekkerding
Jimb0o schreef:Wow mooi beestje, de afstamming van mijn pony is onbekend, maar zit ook veel quarter in. Volgens mij hoort zo'n kontje ook wel een beetje bij een quarter hoor. Jim is nu bijna zes, maar die heeft nog steeds zo'n kontje

mAnDyXX schreef:Dat geloof ik best! maar ze is wel veel veranderd op de laatste foto. was ze jonger op die eerste foto's?
_joy_c_ schreef:gaaf beessie joh!
das nog eens een leuke verassing![]()
veel plezier met d'r