[WN] Sense, 3 maanden bij mij.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AprilRain

Re: Sense, 3 maanden bij mij.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 08:32

Sense ziet er wel al veel mooier uit als eerst Knipoog
Maar ik zou ook kiezen voor een pensionstalletje.
Zeker als ze in een groepje staat waar ze zich blijkbaar echt niet goed voelt.
Opfok ik zit/zat zelf met het idee te spelen, maar ik mis oudere paarden in de groep en dat vind ik toch belangrijk qua opvoeding.
Ik vind een gemengde kudde al dan niet met leeftijdsgenootjes een prettiger idee.

Mijn merrie is er nu 2 en het vertrouwen in elkaar is vanzelf gekomen en het gaat gewoon geweldig op deze manier!
Wil ik met haar aan de slag moet ik ze gewoon maar even halen, ok de andere 2 zijn nieuwsgierig maar jagen haar zeker niet weg en zijn altijd blij als ze terug komt!

In mijn kudde van 3 (eentje van bijna 5, en 2 van 2) eten ze met 3 uit dezelfde bak (niet het krachtvoer).
Ze hebben hier onbeperkt hooi, beschikken over een schuilstal en uitloop en het gaat prima zo.
Beweging vind ik ook belangrijk, maar een stressvrij en gezond happy paardje nog belangrijker! Want ik weet zeker dat je ze niet 24u/7 op stal zal zetten Knipoog

Succes met je keuze en met je mooie meid!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 07:49

weer leuke foto's!

ik vind haar ook nog te schraal zeker als ik lees wat ze te eten krijgt had ze dikker moeten zijn, dus raakt ze dat weer kwijt aan stress en beweging
ik zou haar lekker verhuizen
ik heb zelf ook 2 ouder dieren, merrietje en grote ruin van beide 17 jaar en dat zijn de beste opvoeders die je maar kan hebben
zijn rustig en reageren alleen als het echt nodig is maar wel gelijk duidelijk
verder laten ze de jongeren lekker spelen en doen soms een potje mee
s'avonds gaan ze allemaal op stal en krijgen ze hun portie meusli wat ze nodig hebben en hun eigen plak hooi zodat ze zeker niks te kort komen
zo kunnen ze ook ongestoord liggen slapen Dromen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:08

Sam, ik wens je alle sterkte met dit vreselijke verlies.
Dat de prachtige blauwe kijkers van haar nu schitterende sterretjes aan de hemel zijn.... Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:31

Vreselijk wat er gebeurd is... Samantha, heel veel sterkte. Ik weet zeker dat haar laatste maanden bij jou de mooiste van haar leven waren. Met zo'n lief baasje als jij die alles maar dan ook álles voor haar over had!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:58

Had in je andere topic ook al geplaatst, maar wil je nog maals heel veel sterkte wensen, ik heb veel topic's van jullie gevolgt en je zag gewoon hoe veel je om sense gaf, en anderzom ook. Heel veel sterkte!!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 16:48

3 maanden, over 9 dagen zou ze 2 worden. Verdrietig Sense, waarom, ik wil dit niet! Ik wil haar terug..... Verdrietig

Yentl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:43

Och arme meid! Arme Sense. Als je straks maar kan lachen m de herrineringen aan Sense. Ze loopt nu lekker op de eeuwige groene weides, ze zal altijd bij je blijven in je hart. Als je dat maar weet! Veel sterkte en denk aan alle leuke momenten die je met der hebt gehad Lachen Sterkte Verdrietig

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 18:07

Sense zal nooit worden vergeten, niet door jou, niet door bokt, Nooit!!!!!Ze was prachtige met haar knalblauwe ogen!!
Ze heeft rust nu, lekker met kameraadjes spelen op de groene weides!En ze zal altijd in je hart blijven!!!
Nog veel sterkte meid!!!