[WN] Impressie: Early Easter Show.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blunneke

Re: Impressie: Early Easter Show.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 09:51

Violaaa schreef:
Blunneke schreef:
Hi @Blanket, had je ook nog foto's gemaakt van de L2 Horsemanship en/of Pleasure Haha!

Hihi, jij werd tog 2x eerste? OK dan! Mijn lesgever ( Vincent ) deed toen ook mee Clown

Klopt Haha!

L0r3nZz0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:28

WOUW DIe HAF (alpenquarter) wat een gaafe manen en staart niet normaal Gaaaap whahah super mooi gr lorenzo

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 10:48

L0r3nZz0 schreef:
WOUW DIe HAF (alpenquarter) wat een gaafe manen en staart niet normaal Gaaaap whahah super mooi gr lorenzo

Ik denk dat je Yorel bedoelt, inderdaad erg gave haf! Cool
Maar Blondy doet daar ook niet onder, wat en bouw heeft die Kwijl

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:12

Yorel en ik rijden vaak in dezelfde level, we doen beide L2.
Alleen ik rijd nooit trail. Ik heb geen zin om hekjes te openen en over bruggetjes te lopen en ik denk Blon al helemaal niet haha Clown

Het verschil: Yorel heeft idd superlange manen en Blon heeft juist weer een hele korte Fjordencoupe. Daar aan kan je ons onderscheiden.

Wel grappig, want ik heb vaker die reactie gehad. Dat men dacht dat ik Yorel ben.
Dus, keep in mind, wanneer je een brede Haf voorbij ziet schuiven met eigenlijk alleen een manenkam met daar weer op een langharig blond iemand in een paarse outfit, dan zijn wij het Pling