Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Succes met je paard
eazyboy schreef:zal ik je is wat vertellen mis montana,
jullie trekken vooroordelen,heerlijk om te zien,
de waarheid is dat hij het bit alleen in had voor de foto.
maargoed..
ik weet wel hoe ik paarden op moet voeden hoor
' 
O ja hij krijgt ook sterkte van mijn pony toegewenst en tevens dat hij alleen hoefd te bellen als hij wat 'blijf van mn lijf' tips nodig heeft. 
minkie schreef:was ie blij mee denk! totdat ie jou weer zag met je hoofdstel en bandages......
Lara_Silver schreef:@minkie: Aan beiden! Aan die enter sterkte voor de training binnenkort en aan de TS voor morgen als bokt weer wakker wordt.
Splash_ schreef:*Gaapt.
shadowlover schreef:Splash_ schreef:*Gaapt.
temt
Splash_ schreef:*Gaapt.
[/quote]
[/quote]jackgirl schreef:* rent alvast naar beneden voor de popcorn en cola *
minkie schreef:Lara_Silver schreef:@minkie: Aan beiden! Aan die enter sterkte voor de training binnenkort en aan de TS voor morgen als bokt weer wakker wordt.
de enter is al in training. volgens mij heeft ze hem al een hoofdstel omgedaan dat ie net werd geboren.![]()
want tsja het is een hengst he!
Ja normaalste zaak van de wereld! Een baby moet meteen onderworpen worden aan de grillen van diens meester, stuk ijzer in de mond en stof om de benen, en natuurlijk een hart op de kont.. Voor de foto, anders is hij niet mooi genoeg eh! 

Zwartwitje schreef:jackgirl schreef:* rent alvast naar beneden voor de popcorn en cola *
Sjonge, als je niks weet te zeggen, zeg dan niks![]()
Ik heb ook maar even geTeMd.
eazyboy schreef:minkie schreef:was ie blij mee denk! totdat ie jou weer zag met je hoofdstel en bandages......
ja hij groet me altijd met een vrolijke hinnik in de stal lief hea