[WN] Horse & Dog Trail, 1e poging

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pannenkoek

Re: Horse & Dog Trail, 1e poging

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:27

WB Dan zullen ze daar ook wel weer een regeltje of een uitspraak over vinden (in India, Nigeria, Mexico whatever..... Knipoog )

Niet getreurd............de H&DT blijft, eventeel ga ik contact zoeken met de EWU of richt zelf wel iets op Haha! .

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 23:57

LindyH schreef:
Nou hoor ik net op de ALV van de WRAN dat het werken met dieren op dieren (met paarden op koeien) niet langer is toegestaan door de verzekering. Ik ben bang dat dat ook voor Horse & Dog trail gaat gelden, al is er daarbij niet echt sprake van het werken van dieren 'op' andere dieren. Het is de vraag hoe de verzekering dat ziet.

Volgens mij zijn ze daar nog niet over uit hoor, ten miste dat is wat ik er van heb begrepen

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 00:06

qua honden of qua koeien?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 01:22

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 08:11

LindyH schreef:
qua honden of qua koeien?

Qua koeien, de leden krijgen dan een brief of zo met een antwoordkaart erbij en zo kunnen ze dan gaan stemmen geloof ik

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 15:32

Ik had nog apart gevraagd hoe het zat met de koeien en de nieuwe polis, en kreeg als antwoord dat die het werken met koeien niet toestaat, en dat daar wettelijk ook geen mogelijkheid voor is.

Ik vraag me ook af waarom er überhaupt nog discussie is over de koeien. Het is niet te verzekeren, dus dan houdt het op volgens mij.

Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen, of begrijpt niemand het echt. Haha!

Het zal dan ook wel afgelopen zijn met het hoeden van schapen met behulp van een hond. Maarja, dat kan natuurlijk niet, want dat is zo leuk traditioneel, dus daar zal dan wel weer een uitzondering voor gemaakt worden. Ze zijn ook meestal van dezelfde eigenaar, dus dat maakt het makkelijker.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 16:37

Leuk zeg!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 22:03

Leuk dat Horse & Dog trail! Ik heb het ook eens gedaan met onze stabij Haha!

En met die verzekering valt het wel wat mee denk ik hoor, ik denk dat het allemaal een beetje "bangmakerij" is Knipoog Net als die capverplichting, alles is te verzekeren hoor.