[WN] Fuego op de foto!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

silvester

Re: Fuego op de foto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 10:18

Geweldig paard zeg; heel mooi getekend.
Het ziet er allemaal heel netjes uit.

Is hij een ruin?
Weet je dat je dan bij het Amerikaanse stamboek papieren kunt aanvragen. Dan mag je ook de officiele AphC shows starten.
Vraag het maar eens aan Mayflower, die heeft het ook gedaan.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:07

Wat een leuk beest! Ja Die 2e foto is lieffff! Lovers

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 13:47

@ silvester, ook als het geen amerikaanse appaloosa is? Anders zou ik dat wel erg gaaf vinden.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 14:03

Ja Gaucho, dan kan het ook.
Er zijn wel een paar beperkingen, oa. dat er niet mee gefokt mag worden. Maar als het een ruin is dan is dat geen probleem.
Die van Mayflower is/was ook geen amerikaan, maar heeft nu wel de papieren van het AphC.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 15:08

Ok dat zou wel helemaal leuk zijn, dan zou ik ook appie-shows kunnen starten!

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:10

Mayflower en Spatter hebben er allebei ervaring mee, Gaucho, zij kunnen je vast verder helpen! Leuk, misschien zien we je dan op de appie-shows over een tijdje!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:32

Hey Gaucho, ziet er goed uit. Gaaf als je Amerikaans papiertje erbij kan krijgen en ook de appie shows kan starten. Je wilde al alleen de NRHA starten anders, dus geeft weer mogelijkheden he?!
Zie hem binnenkort ook even irl!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 23:00

Ja, dat klopt Gaucho. Je hebt inmiddels PB van mij. Je paard moet wel aan enkele voorwaarden voldoen, maar dat vind je allemaal op de site http://www.appaloosa.com
Bij mij was het binnen enkele weken geregeld vanuit Amerika. Veel succes ermee! Haha! Mijn 1e succes is al binnen Haha! Knipoog

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 08:32

oooh wat een gave foto's zeg.
en zooo grappig om jullie koppies te zien in de stops, precies hetzelfde haha

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 11:41

Gaaf dier zeg, jullie passen echt goed bij elkaar.

Ik wist niet dat je camera's kon huren, ga ik ook eens doen. Wat diverse uitproberen voor je je op n toestel stort.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 16:28

Ik heb het even nagezocht, met behulp van spatter en Mayflower, en Fuego kan worden geregistreerd bij de ApHC! Dus morgen snel foto's maken voor de registratie, kan ik volgend jaar ook Appieshows starten!!!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-07 22:37

Super! OK dan! Let je er wel op dat het duidelijke standfoto's zijn? De hoeven moeten ook goed zichtbaar zijn dus op het harde zetten. Bij mij was het in 1e instantie niet duidelijk genoeg en moest het over.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-07 23:47

Ja ik las op de site ook dat je de hoeven goed schoon moet borstelen en dat hij niet vierkant mag staan. Ik zal er morgen eens een mooie fotosessie van gaan maken.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 19:46

Die eerste foto is gaaf! Rijden gaat echt goed he!
Trouwens wel handig, Fuego is een paard met wel het uiterlijk van een appaloosa, maar niet het karakter, Brooks andersom, wel het karakter maar niet het uiterlijk van een appie

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:25

Gabon, is die zwarte met witte koppie naast Fuego jouw Brooks? Die hebben mijn kleine smurf en ik staan aaien, leuk beestje! Ik heb een zwart bruine New Forest van Jasper met klein beetje wit, maar heb weleens familie gezien van hem met ook zulke aftekeningen op het koppie. Ik kon de rest niet zien, dus twijfelde wel.Had ik je toen maar even gesproken en samen gekeken naar je paardjes. Snel even over doen dus.........

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 20:32

Wat een heerlijk dier Lovers

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 21:49

superpony schreef:
Gabon, is die zwarte met witte koppie naast Fuego jouw Brooks? Die hebben mijn kleine smurf en ik staan aaien, leuk beestje! Ik heb een zwart bruine New Forest van Jasper met klein beetje wit, maar heb weleens familie gezien van hem met ook zulke aftekeningen op het koppie. Ik kon de rest niet zien, dus twijfelde wel.Had ik je toen maar even gesproken en samen gekeken naar je paardjes. Snel even over doen dus.........

Nee, dat is Lotus. Lijkt wel veel op m maar is het niet. Lotus is een New Forest x Welsh. Brooks is apaloosa x quarter. Brooks is trouwens (helaas) niet van mij, maar van de manege.. Maar ik rij erop, hij loopt nog niet in de lessen..