[WN] Burnt Baby

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Re: Burnt Baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:36

Haha! die derde foto is erg grappig

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 22:53

wildwestwill schreef:
ik vind het jammer van het eeuwige kommentaar van de bokkers die de klok horen luiden maar de klepel niet kunnen zien hangen, waar staat dat dit paard in training is ????? en over het zadel , als jully "kenners" zijn , zou je ook zien dat het er net opgelegt is de singel zit niet eens vast , nu is de lol van fotos plaatsen er wel snel af

Over details op foto's gesproken: wat mij opvalt is dat wildwestwill dezelfde avatar als TS heeft. Dubbele account, hebben toevallig allebei hetzelfde paard of gewoon vriendjes die het voor elkaar opnemen?
Nee, serieus: je kunt duidelijk zien dat dit nog een jong paard is, ze ziet er nog vrij ielig uit. Gewoon zonde om hier nu al op te stappen. Wacht toch gewoon tot ze minstens 3 is, wat maakt dat jaar voor jou uit? Voor het paard is het misschien van levensbelang....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 23:38

Mayflower schreef:
Over details op foto's gesproken: wat mij opvalt is dat wildwestwill dezelfde avatar als TS heeft. Dubbele account, hebben toevallig allebei hetzelfde paard of gewoon vriendjes die het voor elkaar opnemen?

Ja inderdaad, nou je het zegt!....apart Scheve mond

MissPippin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:10

Mas schreef:
Mayflower schreef:

Ja inderdaad, nou je het zegt!....apart Scheve mond

wildwestwill is de eigenaresse, michellegb de verzorgster/berijdster

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:25

mooi paardje, ze lijkt best groot.
het is je eigen keuze maar ik zou ook nog even gewacht hebben met inrijden, zeker gezien dat ze best aan de maat lijkt te zijn.
hoe lang is ze nu onder het zadel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 01:29

Leuk paard! Hopelijk gaat ze het net zo goed doen als papa!

BQFStarlet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 00:43

He hallo ik heb een halfzusje ervan maar volgens mij heeft Miss Pippin dat al verteld
Het zijn fijne paarden met een super karakter. Wow!