Deze mevrouw vroeger was dat niet zo tegenwoordig doen ze allemaal maar wat. Als ik met mijn rollator over de weide loop dan vliegen ze mij langs met hoge snelheden. Het lijkt soms wel een illegale straatrace!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
jantjeb schreef:T, geweldige foto's, onderschriften zijn ook super.
We gaan ook nog externe hulp inschakelen, vanmiddag halen we Zaffri op, die is een half jaar op stage geweest bij een groep hangjongeren, we zullen zien of ie er wat van opgestoken heeft en of ie bereid om het met de hangjeugd hier te delen.Vooral de oudere dames hebben hier erg zwaar zoals je op je foto's kon zien.
Word vervolgd.
mooie foto's! 
Lars_Alida schreef:hele leuke teksten bij hele leuke foto,s heb onze hangjongeren de deur uitgedaan.
Zijn naar een gesticht in Noordbroek (jessy,s stable) gebracht.
Mogen als ze braaf zijn in het voorjaar weer terugkomen.
Eindelijk weer wat rust ,volwassenen onder elkaar mag de radio gewoon op sky radio blijven staan hier.
Lars_Alida schreef:hele leuke teksten bij hele leuke foto,s heb onze hangjongeren de deur uitgedaan.
Zijn naar een gesticht in Noordbroek (jessy,s stable) gebracht.
Mogen als ze braaf zijn in het voorjaar weer terugkomen.
Eindelijk weer wat rust ,volwassenen onder elkaar mag de radio gewoon op sky radio blijven staan hier.