Een paard voor het leven, ja dat is hij zeker. Silvester is en blijft natuurlijk altijd nummer 1, maar ook dit voelt zo ontzettend goed. Ik krijg elke keer een heel gelukkig gevoel als ik naar de stallen kijk en hem dan zo zie staan.
Ja Seppe, weer een echte Appie. Hij komt uit Duitsland. En Dreamfinder zou je inderdaad denken door zijn naam, maar die zit er niet in. Hier staat zijn stamboom: http://www.allbreedpedigree.com/us+hd+sweet+dream
Ha Silvester, ik zie je foto-topic nu pas Maar je weet: ik vind het een prachtig paard en lijkt idd op het paard wat op de sticker van de ApHC staat Veel geluk en plezier met hem!
Dat gaat helemaal goedkomen hoor MF. En volgende keer kom ik lekker tegen jou de trail rijden; zal nog moelijk worden, want dat heeft hij nog nooit gedaan.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst , een onzettend mooie Appaloosa!! Tja soms lopen dingen vanzelf zoals ze moeten gaan....het kruist vanzelf je pad!!
Wat een mooierd! Apart aftekeningetjes (wat een woord) op zijn hoofd! Moest even 2x kijken maar vind het hem wel stoer staan! Ruig dier Veel plezier ermee!
Silvester, hij is mooi. En wat lijkt het me een super gevoel voor je dat je het paard van je dromen zag, erop af ging en hem kon kopen! Dat waren die paar dagen wachten en extra spanning wel waard! Veel plezier met hem!