Vind het ook erg leuk om te zien.
Ik kom nog geen eens op een stilstaand paard gesprongen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is nu precies de reden dat mijn mannen netjes stilstaan met opstijgen.
)

Wat ontzettend stoer zeg!
Dat doe ik je niet na

is gemaakt in de Wild West Show USA ;
muiske07 schreef:super hoor!
toch jammer dat er in dat filmpje nooit is attairs gebeuren (vaults of hoe jullie het ook noemen)
.
Nicky2 schreef:Ik vind het echt super gaaf wat jullie doen! Echt respect voor het vertrouwen wat jullie in elkaar hebben!
Zou het ook wel willen leren. Zelf voltigeer ik ook, alleen dan op een iets andere manier;).
Zie: viewtopic.php?f=10&t=851251&hilit=
maar in galop is het makkelijker, dan neem je de beweging van het paard mee om overeind te komen
trickrider89 schreef:muiske07 schreef:super hoor!
toch jammer dat er in dat filmpje nooit is attairs gebeuren (vaults of hoe jullie het ook noemen)
.
Voor vaults is dit een goed filmpje:
http://www.speredanavel.com/video.html
Die komen en performen trouwens ook in Frankrijk
Francis schreef:Wow meiden, wat ongelofelijk stoer vind ik dit. En muiske, heb jouw profiel als es vaker in bewondering door gekeken...nu weer.. ik vind het zó machtig wat een band jij blijkbaar met je paarden hebt, daar kan ik helemaal jaloers van worden. Wat een wederzijds vertrouwen straalt er van die foto's... gewoon bloot langs de weg.. en niet met één paard... maar met alle drie. Blijkbaar heb jij duidelijk 'natural horsemanship'... (maar dan échte, zonder die 'hype-hoofdletters'). Diep respect!