En het kan niet anders dat je met deze kanjer snel je zelfvertrouwen weer terug hebt!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel veel plezier met deze kanjer, maak er wat van!
het is echt een bijzonder dier! Pfff wat een schouders zitten erop!
Idd JoyRider, snap heel goed wat je bedoelt! Hadden we het ook nog over vandaag, soms kan het gewoon 'raar' lopen!
Ik kan niet wachten tot het morgen is
Daar is hij eindelijk!
Jullie gaan het vast heel erg gezellig hebben samen en wat een lekker bekkie heeft hij toch
Veel geluk en plezier samen!!
Ods schreef:LesleyMoos, Rebel is een Haflinger... and im DAMN proud of it!
, was niet banketstaaf bedoeld
En t koppie van Rebel ernaast! T moest gewoon zo zijn! Heel erg veel geluk samen! Wat gaan jullie een gelukkige tijd tegemoed!
Heel veel plezier met hem, maar ik twijfel daar geen moment aan na het zien van de fotos
Kan je ook niet banketstaaf*g bedoelen 
ben zo blij! Hij vond het leuk me te zien vanmorgen! Vooral toen hij hapjes kreeg
De ontmoeting met de andere was even wennen. Morris vind het moeilijk om te delen
Maar die Rebel he... die is zo leuk!
)
maar je weet hij heeft een super thuis gekregen.

Oprit af.... straat in, draaien in de straat.... terug op de straat, oprit in en er weer af
ik voel me zo trots en gelukkig!! En ik ben ZO WIJS VERLIEFD op Rebel
Hij is echt ÜBERBRAAF!!!
Ik heb nog niet los erop gezeten, vond het allemaal best spannend, maar die Rebel sjouwt zo lekker met mij op zijn rug
dat komt vanzelf wel 

Ze zitten trouwens ook op Bokt, Pannenkoek en MissPK! Tot nu toe nog niets Rebelachtigs bij hem kunnen ontdekken