jeetje, wat mooi zeg. Ben diep onder de indruk hiervan, echt waar. Jammer dat ik de tekst niet zo goed kon horen op het filmpje. Ben wel een beetje blij dat ik er niet echt bij was.... had het zeker niet droog gehouden....hoef je je niet voor te schamen, dat weet ik...maar toch... ik vind dit al moeilijk genoeg
Wat prachtig gedaan. Zo sereen en duidelijk uitgebeeld. Complimenten aan de amazone om het zo te kunnen brengen. En ook aan de fotograaf, foto's zijn zó duidelijk.
Laatst bijgewerkt door tienus63 op 04-10-07 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt
in een woord "prachtig". ik zit sinds kort op bokt dus kende marinus niet maar het verlies is verschrikkelijk. ik heb net naar het filmpje gekeken en het leek net een engel op het paard zoooooooo mooi. ik kreeg tranen in mijn ogen. het is misschien wat laat maar sterkte gewenst.
Ik heb het al een paar keer gezegd, maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen: "Super Renske, wat mooi en ontroerend, diep respect hoor!" Dit doet je wat.....
Wat een schitterend eerbetoon, zit met een brok in mijn keel de foto's te bekijken. Ik kende Iski niet maar wil iedereen die hem wel kende nogmaals veel sterkte toewensen.