rina schreef:Dat ze zo zouden inlopen met het programma was ook eigenlijk niet te voorzien.
Hihihi die MSQ eruit haalde zegt mij alleen maar "vrouwtje waar zijn die tiktak's, kom op met die tiktak's"
(weet dat Francis die bij zich heeft voor Dotje
)
Dat eerste ben ik dan weer niet met je eens... inschrijving sloot op 1 september, bijschrijven kon niet, dus hadden ze JUIST een veel beter tijdsschema kunnen maken. Toen ik aan kwam werd ook al gezegd 'ja, we hebben weinig inschrijvingen dus lopen we in'... Ja DUH, dat wist je dus al zowat een maand! Na de Paint Merries is er na zo'n beetje elk halteronderdeel een pauze geweest, en tussen de regulars en SPB zelfs een uur. Toen ik op het secretariaat aan kwam waren de appies nog bezig en waren ze al meer dan een half uur ingelopen... Ze hadden het dus wel kunnen voorzien vind ik en zeker tijdens het programma al in kunnen grijpen. Maar goed, da's 'all water under the bridge now'...
Hihi.. wat die tictacs betreft... die had ik daar dus ook niet.. waren op en snel nog bij de benzinepomp wat willen halen, hadden ze geen witte tictacs meer in kleine doosjes dus had ik maar één of ander ander pepermuntjesdoosjedingetje gehaald.
maar die rammelde niet hard genoeg.. Ze vond ze wel erg lekker trouwens
Mac schreef:Dot zit gewoon goed in haar vel!
En da's een feit! En daar ben ik zó blij mee! Ik hoorde nl. vrijdag van iemand die ook in Elspeet woont dat we niet alleen die hoornblazers gehad hebben op woensdag avond, maar eerder die week ook twéé keer de fanfare! Zij woont aan de andere kant van het dorp, maar op een gelijkwaardige afstand als dat Dot staat en zij had het góed kunnen horen. Ik heb NIKS aan Dot gemerkt!
Als ik nog bewijs zocht dat de plek in Garderen niet goed was, dan is dat het wel!
Thanks PK, was blij da'k er toch nog bij was