Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hiske4 schreef:Goh, je zal toch in de stal ernaast staan en dan niet zo'n naambordje hebben. Ik denk dat je bonje krijgt met Vachel... dus in mijn geval moet je wel
), hij is tenslotte best buddies met Dutch
Natascha dH schreef:Ooohhh, die zijn echt leuk !!
Ik wist wel dat je "crea-thea" was, maar dat je ook nog kon schilderen![]()
Die Dutch wordt maar verwend![]()
Francis schreef:Érg leuk en knap gemaakt ook!! Die tweede is een Dana's Doodle, die zijn leuk!
Die heb ik voor m'n eigen paard ook (van Dana's Doodle's site dus hé.. niet zo'n leuke houten als die van jou...)
Weet iemand waar ik die kan vinden?? Francis schreef:omie, heb je de hele gallery gekeken? Staat me iets van bij da'k die nl. wel es tegen gekomen ben.
De gallery kun je openen door eerst naar stalbordjes te gaan en dan op 't 'custom' stalbordje te klikken. Daar in de tekst staat weer een link naar alle plaatjes die ze heeft.
En anders zoek je een paardje wat qua bouw over een komt, een buckskin ofzo, en vraag je of ze de manen blond kan maken. Dat kan nl...
Ik heb nl. een Paintbordje, maar i.p.v. de roze outfit heeft ze voor mij een oranje met zwarte outfit gemaakt (hoed en chaps zwart, jasje en pad oranje) en heeft het paard bruine manen en staart gekregen i.p.v. zwart, omdat mijn paard een chestnut bonte is en geen bay bonte.. Dat was geen probleem. (ben nu op m'n werk, zal vanavond foto's plaatsen)
Dus zoek gewoon een plaatje wat qua bouw overeen komt en vraag om andere kleuren...

...
je moet er alleen even opkomen en het doen!