Yeahh net heerlijk met haar bezig geweest in de paddock. Wat een ander gevoel nu het echt weer mijn eigen paardje is. Wij vinden haar hier ook echt zo prachtig!
Nee, ze gaat echt noooooit meer weg! Het heeft zo mogen zijn en daar danken we ze daarboven voor op onze knietjes! Blijkbaar hoort ze dus echt bij mij!
Verdrietig omdat dit zo'n emotionele onderslag heeft. Het grijpt me gewoon aan omdat de vorige eigenaresse er zowel opluchting als verdriet van heeft. Keuzes worden je soms opgedragen omdat het niet anders kan. Het blijft pijnlijk als je niet wilt maar wel moet. Ik ken het gevoel van toen ik haar uit mijn leven verloor het is gewoon heel speciaal allemaal! Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, het is een soort...tja meant to be idd.
Er staat hier keihard Jantje Smit aan op de achtergrond, mijn ouders zijn vandaag naar een optreden van hem geweest en cdtje gekocht. Dat typt wat afleidend en moeilijk om de juiste woorden voor je gevoel te vinden hihi.
Kan er niks aan doen dat ik het zo voel. Kan het niet express wegstoppen . Voel echt met haar mee en ben zelf ook zo blij. Zij is ook blij hoor dat ze hier blijft wonen, ze is al vertrouwd hier met haar eigen vlekkenvriend en kleine ukjes.
mooi bestje zeg! en het lijkt me echt gqaaf als je na al die jaren je eerste (paarden)liefde terug vind! en weer kan kopen! (denkt even terug aan haar eerste toppony) Geniet ervan! hopelijk heb jullie nog heeel wat fijne jaren voor de boeg!
Moeilijk voor haar vorige eigenaar begrijp ik... afscheid nemen is niet makkelijk, maar het moet voor hen toch wel een behoorlijke opluchting zijn dat ze bij zo'n fijn en vertrouwd baasje staat nu...
Toen werd ik wakker als bezitster van 5 paardjes (oke waarvan 3 mini's), sliep zo door de wekker heen haha. Kneep mezelf nog even in de arm en het was geen droom! Dit had ik alleen nog maar durven hopen.
Ik ga genieten hoor, zeker weten! Het weer is ook zo lekker nu hier, het liefste zou ik bij ze in de paddock kruipen en leuke dingetjes met ze gaan doen, maar ja moet ook werken voor mijn geld dus ik ga weer snel wat doen .
Thanks allemaal! Het is erg leuk om allemaal te lezen!