[WN] western foto's

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: western foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:01

Gaaf om eens foto's in het zwart wit te zien! Is weer eens wat anders dan kleur!

De stop foto geeft mij een pijnlijk gevoel. Die stop is niet goed, paard drukt zijn hele rug weg dit zie je ook door de hoge hals en hoofd. Paard kan niet anders dan een onbehagelijk gevoel hebben hier.

Grappig dat niemand over je gympies begint Haha!

jackiemischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:37

heey leuke foto's meid
ik heb een vraagie hoe vind jij het rijden met een bosal.
ik wil er mischien eentje kopen maar ik wil dan wel weten of het een beedje lekker rijd
pb me ff..
bedankt

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 18:22

Ods schreef:
Gaaf om eens foto's in het zwart wit te zien! Is weer eens wat anders dan kleur!

De stop foto geeft mij een pijnlijk gevoel. Die stop is niet goed, paard drukt zijn hele rug weg dit zie je ook door de hoge hals en hoofd. Paard kan niet anders dan een onbehagelijk gevoel hebben hier.

Grappig dat niemand over je gympies begint Haha!

gympies?

waarom zou dit pijnlijk zijn voor zippo denk je?
ik trek niet in zijn mond en ik doe niets met mijn benen om te stoppen.
mijn comando om te stoppen is gewoon weg men knieen aansluiten en zippo stopt.

Julia_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 18:27

Cassidy schreef:
Een erg mooi gebouwd dier, en de foto's in zwart wit ook erg mooi.

Die laatste foto vind ik gaaf, maar zou er bij willen zeggen voor alle jeugdige bokkers : don't try this at home!

Ow, nou toen ik dit zag heb ik het anders meteen geprobeerd bij mijn verzorgpony, dacht dat kan ik vast wel even doen zo onder m'n paard gaan liggen... Rolleyes

edit; Super gave foto's, hoe jij met je paard omgaat is helemaal geweldig! Ben zelf ook bezig met vrijheidsdressuur, en heb zeker wat aan je filmpjes en tips gehad! Ga zo door Pling

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 21:34

Omdat hij zijn rug weg drukt. Het is paard is op deze foto niet correct naar eens stop gereden. Je door de beweging èn jouw zit in zijn rug 'klapt'.

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 12:12

Ods schreef:
Omdat hij zijn rug weg drukt. Het is paard is op deze foto niet correct naar eens stop gereden. Je door de beweging èn jouw zit in zijn rug 'klapt'.

tjah was bij mij ook inbegin niet de bedoelig om slidingstops te doen.
hij stopt overal en direct als ik mijn knieen aansluit tegen hem en dat is het voornaamste. (gehoorzaamheid en respect)
ik zoek gewoon een betere manier van rijden met mijn paardjes zonder in de mond te komen of zonder sporen te gebruiken.
mss heb je meer aan dit filmpje http://www.dailymotion.com/video/x2juih ... nt-9514895
of wss ook niet goed genoeg naar je gedacht Tong uitsteken
en voor de rest geef ik je wel gelijk dat dit geen deftige stop is (hij kan beter als we beide willen) maar bij mij ist niet de bedoeling om op een bepaald niveau te rijden of wedstrijden.
ik hou van door de natuur te wandelen met hem en van de rust te genieten en ja 1keer per week train ik met hem om toch van alles een beetje een basis te hebben, niet meer en niet minder.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 15:56

Maar ik zeg ook niet dat je verkeerd bezig bent?

Gehoorzaamheid en respect werkt twee kanten op Knipoog Ik vind dat op welke manier je ook rijd, of dat nu voor jezelf, wedstrijdnivo of heerlijk voor de lol het wel fijn moet zijn voor ruiter en paard. Deze stop, ook al rij je zonder sporen en zonder bit met losse teugel (wat idd al heel kundig is! Knipoog ), zie ik toch een paard wat niet lekker toont. Ik kan niet zeggen nav je foto waar het m in zit, een stukje onkunde van ruiter en/of paard, een wat zware bodem, wellicht niet helemaal goed aangereden voor de stop maakt me niet uit, het toont mij pijnlijk in de rug van het paard.

Zodra het kan kijk ik je filmpje! Let goed, een foto is een moment opname! Wie weet heb je andere foto's waar het een heel ander beeld geeft maar je die niet hebt gekozen omdat er daar net een oortje verkeerd stond of een kip in beeld liep Haha!

Heb je filmpje gezien Muiske en je gepbt, anders gaan we veelste veel offtopic, we moeten natuurlijk blijven praten over je mooie foto's! Haha!

muiske07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 19:02

Ods schreef:
Maar ik zeg ook niet dat je verkeerd bezig bent?

Gehoorzaamheid en respect werkt twee kanten op Knipoog Ik vind dat op welke manier je ook rijd, of dat nu voor jezelf, wedstrijdnivo of heerlijk voor de lol het wel fijn moet zijn voor ruiter en paard. Deze stop, ook al rij je zonder sporen en zonder bit met losse teugel (wat idd al heel kundig is! Knipoog ), zie ik toch een paard wat niet lekker toont. Ik kan niet zeggen nav je foto waar het m in zit, een stukje onkunde van ruiter en/of paard, een wat zware bodem, wellicht niet helemaal goed aangereden voor de stop maakt me niet uit, het toont mij pijnlijk in de rug van het paard.

Zodra het kan kijk ik je filmpje! Let goed, een foto is een moment opname! Wie weet heb je andere foto's waar het een heel ander beeld geeft maar je die niet hebt gekozen omdat er daar net een oortje verkeerd stond of een kip in beeld liep Haha!

Heb je filmpje gezien Muiske en je gepbt, anders gaan we veelste veel offtopic, we moeten natuurlijk blijven praten over je mooie foto's! Haha!

haha, je mag gerust je mening zeggen hoor Knipoog
mss eerder aan de bak gelegen denk ik, is best zwaar.
in die binnenpiste stopt hij beter vind ik.
ik ga blij zijn als mijn piste eindelijk vergroot gaat zijn, dan moet ik niet overal op "jacht" gaan om in een piste te rijden Tong uitsteken
btw je quarter in je profiel is heel mooi! (zwart, lekker tankie!)