De stop foto geeft mij een pijnlijk gevoel. Die stop is niet goed, paard drukt zijn hele rug weg dit zie je ook door de hoge hals en hoofd. Paard kan niet anders dan een onbehagelijk gevoel hebben hier.
Grappig dat niemand over je gympies begint
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ods schreef:Gaaf om eens foto's in het zwart wit te zien! Is weer eens wat anders dan kleur!
De stop foto geeft mij een pijnlijk gevoel. Die stop is niet goed, paard drukt zijn hele rug weg dit zie je ook door de hoge hals en hoofd. Paard kan niet anders dan een onbehagelijk gevoel hebben hier.
Grappig dat niemand over je gympies begint
Cassidy schreef:Een erg mooi gebouwd dier, en de foto's in zwart wit ook erg mooi.
Die laatste foto vind ik gaaf, maar zou er bij willen zeggen voor alle jeugdige bokkers : don't try this at home!

Ods schreef:Omdat hij zijn rug weg drukt. Het is paard is op deze foto niet correct naar eens stop gereden. Je door de beweging èn jouw zit in zijn rug 'klapt'.
Ik vind dat op welke manier je ook rijd, of dat nu voor jezelf, wedstrijdnivo of heerlijk voor de lol het wel fijn moet zijn voor ruiter en paard. Deze stop, ook al rij je zonder sporen en zonder bit met losse teugel (wat idd al heel kundig is!
), zie ik toch een paard wat niet lekker toont. Ik kan niet zeggen nav je foto waar het m in zit, een stukje onkunde van ruiter en/of paard, een wat zware bodem, wellicht niet helemaal goed aangereden voor de stop maakt me niet uit, het toont mij pijnlijk in de rug van het paard.
Ods schreef:Maar ik zeg ook niet dat je verkeerd bezig bent?
Gehoorzaamheid en respect werkt twee kanten opIk vind dat op welke manier je ook rijd, of dat nu voor jezelf, wedstrijdnivo of heerlijk voor de lol het wel fijn moet zijn voor ruiter en paard. Deze stop, ook al rij je zonder sporen en zonder bit met losse teugel (wat idd al heel kundig is!
), zie ik toch een paard wat niet lekker toont. Ik kan niet zeggen nav je foto waar het m in zit, een stukje onkunde van ruiter en/of paard, een wat zware bodem, wellicht niet helemaal goed aangereden voor de stop maakt me niet uit, het toont mij pijnlijk in de rug van het paard.
Zodra het kan kijk ik je filmpje! Let goed, een foto is een moment opname! Wie weet heb je andere foto's waar het een heel ander beeld geeft maar je die niet hebt gekozen omdat er daar net een oortje verkeerd stond of een kip in beeld liep
Heb je filmpje gezien Muiske en je gepbt, anders gaan we veelste veel offtopic, we moeten natuurlijk blijven praten over je mooie foto's!