[WN] Het bewijs ik heb gegalopeerd in de inrijbak Zeijen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

Re: Het bewijs ik heb gegalopeerd in de inrijbak Zeijen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-07 14:44

simodi schreef:
Hoi, ziet er goed uit! Mooi paard ook (wij hebben ook zo'n paint, hihi Haha! ).
Waarom was je eigenlijk zo trots? Kan je paard niet zo goed galloperen of vind je het zelf een beetje eng?

Nogmaals de vlek is mijn bijrijpaard niet mijn eigen Haha! !!

Spannend vond ik het omdat ik het zelf best nog eng vind om te galoperen.
Mijn angst is (ongegrond) dat ik de controle verlies en ze dus onder me vandaan schiet, of dat we samen onderuit gaan in de bochten. Zoals gezegd al dus ongegrond want ze galopeerd best goed al.

Mijn andere spanning is samen met andere ruiters dus de wat snellere gangen in 1 bak te rijden. Tijdens lessen vind ik dat soms al spannend, maar als ik les doen we dingen om de beurt of in ieder geval met bekenden. Dit was weer een stapje verder. Gelukkig waren de mede bak gebruikers erg vriendelijk en aanmoedigend. Fijn dat gevoel dat iedereen je toch aanmoedigd.

En bij deze wil ik de eigenaars van DE vlek nogmaals bedanken voor de super kans die ik elke keer weer krijg dat ik zoveel mag doen en laten met hun peerd. Dankzij hun aanmoedigingen leg ik voor mezelf de lat steeds hoger en kom ik steeds een stapje verder.

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 16:56

Koe Knipoog

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:27

Goedzo thea , heb het helaas niet gezien Knipoog

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-07 18:28

Goed dat je het dan gewoon toch rustig probeert! Zo kom je idd steeds een stapje verder en over een poosje lach je er om en denk je 'goh, dat ik dat toen zo spannend vond ...!'.
Heb ik ook gehad met longeren: vond ik zo eng in het begin (stel dat ie er vandoor gaat enzo). Gewoon veel les genomen (ja, mijn instructrice gaf toen dus longeerles) en zij zei toen nog: ooit ga je er van genieten als je paard zo lekker loopt aan de longe. Nou dat is nu inmiddels (al jaren) ook zo! Haha!
Zo zal het jou ook vast vergaan met galopperen: dat ga je gewoon leuk vinden! Succes!