Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kreeg net bericht van het ziekenhuis dat het gekneusde kikkertje vandaag weer naar huis mag als alles verder goed gaat. Hij was enorm geschrokken maar verder met nog 3 weken rustig baantjes trekken moet alles weer goed komen.
Er zullen wel veel mensen zijn geweest die het ook niet droog hebben gehouden. maar dan van het lachen
. hahaha

Ik heb het natuurlijk ook weer gemist, maar al wel gehoord!
Leuk dat ik nu even kan zien HOE het in z'n werk ging. Je ziet er nog erg vrolijk uit Reginna

Pannenkoek schreef:PeppySan schreef:(foto's zijn met toestemming van Regina geplaatst, mens en dier hebben beide geen letsel over gehouden aan dit avontuur.)
Er is wel een klacht van een kikker met gekneusde ribben binnengekomen..........
smax schreef:Vind het persoonlijk nogal onverantwoord om in zo`n vaart naar beneden te gaan zeker als je niet in kan schatten hoe de bodem is, jullie hadden allebei je nek wel kunnen breken, gelukkig niets gebeurd, Peppysan was er wel op tijd bij
Squit schreef:hahahaha iedereen heeft het met de kikker te doen hier haha
kunnen we die kikker geen vliegjes mand sturen met allemaal verschillende vliegen..
das leuker dan een fruitmand daar heeft hij niks aan![]()
, het is maar goed dat het zulk mooi weer was. Ik heb zelf ook wel eens zo'n snoekduik in het water gemaakt met paard.
! Het zat er natuurlijk wel aan te komen,je was de hele dag al druk en melig
de fotos zijn wel heel mooi gr. Jan