Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij bood alles zo makkelijk aan, dat ik echt rustig aan heb moeten doen. Hij is behoorlijk gegroeid sinds ik hem kreeg (toen was hij drie) dus we hebben het expres heeeeeel rustig aan gedaan. Dit dier leert echt bijna griezelig snel. Was een groot plezier om er mee te werken. Gaat me ook absoluut aan m'n hart dat 'ie weg moet. Maar ja, zo'n talentvol paard houden terwijl je zelf lange tijd niet mag rijden, is ook zonde... Daarom hoop ik dat hij bij een ambitieuze westernruiter terecht komt, zodat ik 'm nog vaak in de ring zal zien!
Jeddah schreef:Zucht.............. totally in love.......
!!
en dat kleurtje is helemaal jammie
, helemaal mijn kleur!!
Faiz is knap
Redneck schreef:Prachtig paard, schitterende foto's. De reden voor de verkoop is natuurlijk minder prettig....![]()
Maar, even off-topic, nu moeten jullie mij toch eens één ding uitleggen. Als in welk willekeurig fototopic dan ook, iemand wordt gespot die met twee handen op shanks rijdt, dan krijgt hij/zij meteen het hele forum over zich heen. Mij niet, want ik rij zelf ook met twee handen op shanks als dat nodig is, dus ik heb hier helemaal geen problemen mee (het bit is zo scherp als de hand van de ruiter). Maar het valt me gewoon op dat er altijd commentaar op komt, hoe los de teugeltjes ook hangen, alleen hier niet? Vreemd!
Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik heb er niets op tegen als iemand met twee handen op shanks rijdt! Ik heb alleen iets tegen een harde hand op welk bit dan ook. In dit geval wordt keurig gereden met een bijzonder los teugeltje.
) op 2 handen gereden wordt. In de training grijp ik zelf ook wel eens terug op 2 handen. Met een 'crack' als Milena bijna niet meer, daarmee heb ik geleerd mijn probleempjes op 1 hand op te lossen. Maar met een minder ervaren paard als deze wel. Redneck schreef:: "Oh jee, daar gaat'ie weer". Maar al twee pagina's niets......zouden we het dan toch leren?
Is een kwestie van met 2 maten meten
stef schreef:redneck: Ik denk ook wel dat er een verschil is of iemand met ervaring met 2 handen op shank rijdt, of een beginner er een shank in dondert (al dan niet op advies trainer, zoals destijds in mijn geval) en daar met 2 handen op gaat rijden
Redneck schreef:@ Sonja: zoals gezegd, ik vind het geen probleem. Ik reageer dan ook nooit in topics waar hierop commentaar wordt gegeven. Vond het alleen vreemd dat hier niemand commentaar gaf. Toen ik de foto's zag dacht ik: "Oh jee, daar gaat'ie weer". Maar al twee pagina's niets......zouden we het dan toch leren?
En inderdaad, zoals ik al aangaf, degene die hier rijdt doet dat supernetjes met een prachtig los teugeltje
We hadden het hier over hoe mooi Faiz is, hoe fantastisch hij loopt en hoe happy paard en ruiter er uit zien..
. Niet terrecht vind ik. Ja sorry hoor das mijn mening maar tis en blijft Arabier, en het zijn super paarden. In mijn familie hebben we ook 2 Arabieren en dan 1 Appaloosa maar die laatste is eigenlijk de grootste Rare van t cluppie
.
.