, maar als k zo kijk, ziet het er wel deftig uit.
Jullie zijn vast een super combinatie.
Nog veel succes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,
.
jeheee,criolioo met stippels,mooi beest,mooie actiefotos.wat die kleur betrefd,ze hebben ze in een grijs verleden gekruist met amerikaanse appies om bepaalde raskenmerken erin te krijgen,zoals uithoudings vermogen en met schraal voer kunnen presteren enzovoort.criolloos zijn tenslotte werkpaarden.ik heb ze al vaker gezien met appie kleuren,maar toch zijn ze anders dan appies,qua karakter en bouw.criolloos staan wel in mijn lijstje van paarden als onverhoopt mijn appie vervangen moet worden.wat het knippen van de manen betrefd,op de pampa worden deze paarden in een grote kudde gehouden,als de ruiter er een moet hebben voor het werk kan hij zien aan de manier van knippen van de manen hoe ver het paard is in zijn training.
(eea zonder oordeel over jdk,de beste man is overleden en over de doden niets dan goeds)veel plezier met je mooie paardje. gaucho schreef:De meeste mensen denken inderdaad dat het een appaloosa is.
Maar let op je spoorgebruik
.en ja er is geen een paardenhandelaar die aan liefdadigheid doet,ze doen het toch uiteindelijk voor de munten.en jammergenoeg zijn er zat mensen die een paard aanschaffen met hun hart(aah,wat kijktie lief)en niet met hun verstand.neemt niet weg dat ts een hele mooie,leuke criollo heeft,met stippen en ik ben gek op stippels

ElCamino schreef:Jan de Koning is niet dood !!!
Zijn vader wel maar deze Jan de Koning uit Kootwijk zit gewoon in Dronten en haalt ze nog steeds uit Argentinie.
Zijn zoon Jantje ( kleinzoon dus van oude Jan) zit wel nog in Kootwijk en handelt ook in beestjes ( lama's hihi)
Zijn broer Michel zit in Ede nog steeds op de oude stek van Jan.
En ja, het zijn handelaren en ja je moet oppassen wat je koopt bij ze...maar ze hebben wel degelijk ook goede criollo's.
Vergeleken met andere handelaren erin...
Je kunt ook ruilen en uitproberen wat je wilt!