ik denk dat ze flink is afgevallen de laatste tijd eigenlijk, nu ik haar zo bekijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van achter naar voor rijden . laat haar werken ipv jij. CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLEN
dan zien de volgende foto's er nog beter uit! Uriah schreef:Wat een kwijl paardje!!! ik zie veel dingen die ik ook heb/had ,beugels wat langer en gaan zitten alsof je in je paard zit en kijk waar je heen gaat ,en loslaten die billen!van achter naar voor rijden . laat haar werken ipv jij. CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLEN
![]()
dan zien de volgende foto's er nog beter uit!
Dan stuiter ik eraf
Beugels nog langer maken heb ik ook wel aan gedacht, want als ik mijn voeten uit de beugels haal kan ik ze wel laten 'hangen'
Mijn paardje heet JoyRider vandaar
MissVicky schreef:Knap paard, mooie naam heb je ookMijn paardje heet JoyRider vandaar

JoyRider schreef:Uriah schreef:Wat een kwijl paardje!!! ik zie veel dingen die ik ook heb/had ,beugels wat langer en gaan zitten alsof je in je paard zit en kijk waar je heen gaat ,en loslaten die billen!van achter naar voor rijden . laat haar werken ipv jij. CHILLLLLLLLLLLLLLLLLLEN
![]()
dan zien de volgende foto's er nog beter uit!
Loslaten die billenDan stuiter ik eraf
Beugels nog langer maken heb ik ook wel aan gedacht, want als ik mijn voeten uit de beugels haal kan ik ze wel laten 'hangen'